Kavinėje kainas nustato patys klientai

Kavinėje kainas nustato patys klientai

Vienos kavinės Prahoje savininkas ėmėsi neįprasto, tačiau akivaizdžiai sėkmingo plano verslui paskatinti – atsisakė kainoraščio.

„Neturėjau klientų ir negalėjau pritraukti naujų, tada ir kilo ši mintis. Šiomis dienomis kavinė beveik visada pilna“, – naujienų agentūrai AFP pasakojo 42 metų Ondrejus Lebowskis.

Dabar jam priklausančio baro „Dydysis Lebowskis“ lankytojai gali patys nustatyti ne tik maisto ir gėrimų, bet ir ten esančių daiktų – filmų plakatų, knygų, žaislų ir šachmatų dėžių – kainas.

Tokio plano daugiau klientų privilioti norėjęs O. Lebowskis ėmėsi rugpjūtį. Po penkių mėnesių smalsūs lankytojai plūsta į kavinę, kuri priešingu atveju būtų bankrutavusi.

„Klientai stengiasi nustatyti teisingą kainą, kai kurie duoda daugiau, kiti – mažiau. Dauguma siūlo tinkamą kainą, o ne geria ir valgo už dyką“, – aiškino baro savininkas.

Pirmame kavinės aukšte yra nedidelis baras, o statūs laiptai veda į antrą aukštą, kur yra dar dvi patalpos: viena išdažyta raudonai, kita – žaliai.

„Ateinu čia kartą per savaitę. Tai nuostabu. Tačiau jautiesi įpareigotas mokėti įprastą kainą vien dėl to, kad ši vieta tokia puiki. Paprastai čia moku tiek, kiek ir įprastose vietose, už alų – apie 20 kronų (2,8 lito)“, – teigė jaunas Prahoje studijuojantis amerikietis Ankatas.

Darbo dienų vakarais veikianti kavinė atspindi ir jos savininko aistrą filmams, o ypač – „Didžiajam Lebowskiui“. Ondrejus šios 1998 metais pasirodžiusios juostos vardu pavadino ne tik barą, bet pakeitė ir savo pavardę.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder