Milano mados savaitę užbaigusiame „Dolce & Gabbana“ pasirodyme – robotai ir lietuvė
Milano mados savaitę užbaigusiame „Dolce & Gabbana“ pasirodyme – robotai ir lietuvė

Šešias dienas trukusią Milano mados savaitę užbaigė ryškių spalvų ir blizgesio, leopardų raštų ir perlų, kailių ir grandinių kupinas disco šou, kuriame tarp modelių žygiavo ne tik robotai, bet ir lietuvė Ugnė Gelgotaitė.

Ugnė Gelgotaitė (23 m.) gimtąjį Vilnių paliko būdama penkerių ir apsigyveno Kaljaryje, Sardinijos saloje. Nuo vaikystės apie darbą mados pasaulyje galvojusi mergina, penktus metus gyvena, studijuoja ir dirba Milane.

„Dolce & Gabbana“ kolekcijos, kurioje susipynė devintojo dešimtmečio disco stilius su dirbtiniu intelektu, netruko aliuzijų ir į pandemijos kasdienybe paverstas apsaugines priemones, pristatymas lietuvei – svarbi patirtis.

„Atranka buvo didžiulė tad emocijos, einant podiumu, buvo tikrai milžiniškos, – pasakoja Ugnė. – Domenico Dolce ir Stefano Gabbanna yra tikri profesionalai, labai reiklūs, tačiau ir smalsūs bei mandagūs žmonės. Jie asmeniškai paruošia kiekvieną modelį pasirodymui ant podiumo ir mielai bendrauja. Tad pakalbėjome ir apie naują kolekciją, ir apie jos pristatymui naudotus Italijos technologijų instituto sukurtus robotus, kurie yra mielos mažos būtybės, užprogramuotos mokytis būtent per bendravimą.“

Tiksliųjų mokslų licėjų ir muzikos mokyklą Kaljaryje baigusi lietuvė į Milaną išvyko prieš penkerius metus studijuoti komunikacijos ir viešųjų ryšių. Tačiau jos svajonė – dirbti mados pasaulyje ne tik modeliu.

„Modelio darbas nėra mano gyvenimo tikslas, tačiau yra puiki arena susipažinti su mados pasaulio darbo specifika, su šio sektoriaus profesionalais, pasisemti žinių ir patirties“, – sako Ugnė.

Trispalvėmis kojinėmis pasaulio lietuvius balsuoti praėjusiuose Seimo rinkimuose skatinusi lietuvė mano, kad papildoma pavara jai yra ir lietuviškos šaknys. „Augau su lietuviško būdo mama, griežta, bet teisinga. Ji man įskiepijo smalsumą, savarankiškumą, tikėjimą savimi“, – sako lietuvė. 

 

Ugnė Gelgotaitė / „Dolce & Gabbana“ nuotr.

Kol pateko ant žymiųjų dizainerių podiumo, merginai teko nueiti nemenką kelią.

„Atvykusi į Milaną ėjau per modelių agentūras, kur sulaukdavau pastabų, kad esu per žema, –pasakoja 1,72 m ūgio mergina. – Tekdavo ištisas dienas praleisti atrankose, kur, geriausiu atveju, gaudavau darbo kaip fotomodelis.“

Lietuvė fotografavosi ir filmavosi dešimtyse reklaminių kampanijų nuo naujų, dar mažai žinomų dizainerių iki visame pasaulyje žinomų vardų, kaip Diadora, Australian, Marni, Moncler, Valentino.

Pernai vykusioje Milano mados savaitėje ji pirmą kartą žygiavo podiumu pankišką eleganciją kuriančios dizainerės „Barbara Bologna“ kolekcijos pristatyme. Ši dizainerė lietuvę pasirinko ir kolekcijų pristatymui pirkėjams Paryžiuje.

Praėjusią vasarą lietuvė tapo žurnalo „Vogue“ itališkojo leidimo talentų konkursą laimėjusios dizainerės Simona Marziali kolekcijos veidu Milano mados savaitėje.

Ugnė pasakoja, kad šiai Milano mados savaitei buvo pasiruošusi geriau būtent pandemijos dėka.

„Visi metai buvo labai įtempti. Mėnesiai užsidarius namuose koronaviruso židinyje, negalėjimas apkabinti artimųjų, Milane sklandanti nežinia ir net baimė.

Tačiau milaniečiai yra stiprūs žmonės, rankų nenuleidžia ir nesustoja, eina tolyn, kas bebūtų. Panašiai, kaip lietuviai.

Pandemijos metu bandžiau susikoncentruoti į mokslus, į darbą, tačiau, manau, kad neprarasti pusiausyvyros ir net vidinės stiprybės išsiugdyti padėjo tapyba, joga, bėgiojimas, veiklos, kurioms pandemijos metu buvo daugiau laiko“, – atvirauja Ugnė.

Sidebar placeholder