Išradėjai tikina, kad naujasis drabužis leižia jį dėvinčiam žmogui pajusti „šilumą, padrąsinimą, paramą ar meilę, lyg šis būtų apkabinamas realybėje“, skelbia orange.co.uk.
„Ši koncepcija gimė vieno kasdienio pokalbio metu, kai šnekėjomės apie romantinius santykius per atstumą ir vaizdo skambučių, tokių kaip „Skype“, ribotumą. Idėja išsivystė iki „Like-a-Hug“ projekto. Sąsaja su „Facebook“ iš esmės buvo elementarus būdas parodyti, kaip socialinė medija gali pasistūmėti į priekį, žengti žingsnį toliau nuo tradicinio grafinio vartotojų bendravimo“, – apie kūrinio gimimą pasakojo Melissa Kit Chow iš Masačusetso Technologijos instituto žiniasklaidos technologijų laboratorijos.
„Like-a-Hug“ reklaminį vaizdo klipą galite pažiūrėti čia.
Rašyti komentarą