Nobelio literatūros premija prekės ženklo savininkui sukrovė turtus

Nobelio literatūros premija prekės ženklo savininkui sukrovė turtus

Nedažnai nutinka taip, kad Nobelio literatūros premija degtinės prekės ženklo savininką paverčia milijonieriumi, tačiau būtent taip atsitiko Kinijoje.

Kiniškos degtinės prekės ženklo „Mo Yan Zui“ vertė šoktelėjo iki maždaug 1,6 mln. dolerių po to, kai kinų rašytojas Mo Yanas laimėjo šių metų Nobelio literatūros premija, praneša „Dongfang Weishi“ televizijos stotis, kuria remiasi naujienų agentūra „RIA Novosti“.

Tokią degtinę, kurios pavadinimas išvertus reiškia „Nesakyk, kad pasigėrei“, sukūrė of Hou Xu Feng, inžinierius iš Šandongo provincijos, kuris tokį pavadinimą sugalvojo 2005 metų lapkritį besilinksmindamas su draugais.

Mintis draugams taip patiko, kad jie paragino Hou Xu Feng prekės ženklą užpatentuoti. Taip jis ir padarė, sumokėjęs už tai 160 dolerių.

„Kalbant atvirai, kai prieš keletą metų užregistravau prekės ženklą, negalvojau apie rašytoją Mo Yaną. Tai buvo grynas atsitiktinumas“, – sakė jis.

Po to, kai Mo Yanas laimėjo Nobelio premiją, prekės ženklo vertė išaugo 100 tūkst. procentų, nors degtinė „Nesakyk, kad pasigėrei“ dar net nepradėti gaminti.

Hou Xu Feng, kuris tvirtino, kad pradėti gamybai jam trūksta lėšų, jau susitarė dėl prekės ženklo pardavimo už 1,6 mln. dolerių, pranešė laikraštis „Renmin Ribao“.

Guan Moye, pasirašantis Mo Yano slapyvardžiu, Nobelio premijos laureatu tapo spalio 11 dieną.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder