"Olialia" sėkmė sužavėjo britus

"Olialia" sėkmė sužavėjo britus

Garsaus milijardieriaus ir koncerno "Virgin" savininko Richardo Bransonp sūnaus Samo  įmonė "Current Sponge" "Olialia" verslo projektą nurodo kaip pavyzdinį ir apie šią sėkmės istoriją nutarė sukurti dokumentinį filmą.

Dokumentinis filmas apie tai, kaip Lietuvoje išaugo ir suklestėjo "Olialia" blondinių verslas, taps didelio televizijos šou preliudija. Naujoji televizijos laida, kurią planuoja transliuoti didžiausi Didžiosios Britanijos kanalai, pasakos apie tai, kaip Lietuvos šviesiaplaukės merginos Maldyvuose statys blondinių salą.

Britai liko sužavėti

Praėjusį savaitgalį S.Bransono įmonės "Current Sponge" atstovai lankėsi Lietuvoje, kur nufilmavo su "Olialia" projektu dirbančią komandą. Užfiksuoti kadrai taps dokumentinio filmo apie blondinių verslo plėtrą Lietuvoje dalimi.

"Esame sužavėti Lietuvos blondinių verslo pasiekimais. Jūsų merginų sukurta verslo imperija "Olialia" verta pasaulio žiniasklaidos dėmesio, todėl planuojame rodyti kiekvieną "Olialia" blondinių salos Maldyvuose įgyvendinimo etapą", - sakė "Current Sponge" prodiuserė Louisa Edwards.

Anot jos, kuriant dokumentinį filmą ir televizijos šou apie "Olialia" blondinių pasiekimus aktyviai dalyvauja pats S.Bransonas. Jis tapo vienu iš blondinių salos Maldyvuose projekto partnerių.

"Man patinka iššūkiai ir neįtikėtinos idėjos, kurios gali sudrebinti pasaulį ir būti įdomios plačiajai auditorijai, todėl nutarėme prisidėti prie blondinių salos projekto ir kartu su "Olialia" kurti televizijos šou apie šį unikalų kurortą", - tvirtino pats "Current Sponge" savininkas S.Bransonas.

Neabejoja projekto sėkme

Britų verslo magnato pavedimu Lietuvoje lankęsis vienas garsiausių Jungtinės Karalystės prodiuserių Nickas Ryle'as įsitikinęs, kad dokumentinis filmas apie "Olialia" bus ypač sėkmingas televizinis projektas.

"Geram dokumentiniam filmui reikia tikrų ir neišgalvotų istorijų, kad žmonės pasakotų, iš kur jie, kuo gyvena, kaip susidoroja su iššūkiais ir ką darė, kad "Olialia" išsiplėtojo į tokį sėkmingą bei populiarų projektą. Manau, kad šis televizinis projektas sulauks didelio pasisekimo", - neabejojo žinomas britų televizijos ir kino prodiuseris.


Didžiulis pripažinimas

"Olialia models" vadovė Rūta Bartašiūtė džiaugėsi, kad tokia galinga verslo imperija, su kuria bendradarbiavimo siekia tūkstančiai kitų pasaulio įmonių, susidomėjo būtent lietuvišku "Olialia" projektu.

"Virgin" imperijos paveldėtojo atstovų viešnagė Lietuvoje tik įrodo, kad lietuviai taip pat gali sėkmingai bendradarbiauti su galingiausių pasaulio valstybių kompanijomis. Nieko nėra neįmanomo, jei viskas daroma iš širdies", - tvirtino R.Bartašiūtė.

"Pradėdama dirbti su "Olialia" prekės ženklu tikrai žinojau, kad jis gali kur kas daugiau nei vien modelių agentūra ar merginų grupė. Dėl nuoširdaus ir sunkaus visos komandos darbo Lietuva tampa vis labiau pastebima pasaulio verslo žemėlapyje", - įsitikinusi R.Bartašiūtė.

Darius Bagdžiūnas - reklamos agentūros "Gaumina" direktorius:

Kuris yra labiausiai Lietuvą garsinantis prekės ženklas? Į galvą ateina "Sabonis", "Getjar", "Švyturys", "Žalgiris", "Kairys" ir "Sėkmingas krizės suvaldymas". Drąsia salos komunikacija "Olialia" gavo milžinišką kiekį tarptautinės žiniasklaidos dėmesio. Savo akimis per CNN kanalą mačiau žinutę apie blondinių salą, rodomą šalia reportažo apie sėkmingą Čilės angliakasių, mėnesį sėdėjusių po žeme, išgelbėjimą. Kartu išaugo susidomėjimas ir Lietuva, kaip šalimi, kurioje gyvena ne tik kūrybingi, bet ir drąsūs žmonės.

Apie "Olialia" projektus

"Olialia" prabangaus blondinių kurorto projektą parengė žinomas Lietuvos architektas Valerijus Starkovskis. Pagal kurorto projektą blondinių sala savo forma primins aukštakulnį.

Šioje saloje bus dešimtys vilų (pradinis planas - 61 vila, vėliau jų skaičius pasieks 500), viešbučiai, naktinis klubas, grožio centras, SPA procedūrų, harmonijos ir psichologijos centras, prieplauka jachtoms, promenada, prekybos centras, sraigtasparnių nusileidimo aikštelė. Visi pastatai atspindės blondinių pasaulėžiūrą ir dvasią. Viešbučių, restoranų ir paslaugų centrų paslaugas teiks pačios žinomiausios pasaulio kompanijos, paraiškas pradėsime priimti jau artimiausiu metu.

"Artimiausiu metu bus skelbiamas pasaulinis konkursas blondinių salos vadovo postui užimti, sakė "Olialia" projektų vadovė Giedrė Pukienė. - Šiuo metu baigiamos formuluoti konkurso sąlygos, dalyvauti jame galės bet kurios pasaulio šalies gyventojas.

Pagal kurorto koncepciją visas aptarnaujantis personalas bus tik blondinės ir blondinai. Turistus į blondinių salą skraidins oro bendrovė "Olialia Sky Airlines", kurios stiuardesės, stiuardai ir pilotai taip pat bus tik blondinai."

Šiandien Lietuvos blondinių prekės ženklas "Olialia" plėtoja verslą daugiau kaip 80 sektorių. Pavyzdžiui, nekilnojamojo turto prekyboje, papuošalų ir aksesuarų, kompiuterių gamyboje, maisto produktų gamyboje, leidyboje, modelių, koncertų organizavimo agentūrose. Lietuvoje populiarumą išsikovojo popgrupė "Olialia pupytės", picerijų tinklas "Olialia Pizza", pramoginis-informacinis interneto tinklalapis "Olialia.lt", nuolaidų kortelė "Olialia Maestro". "Olialia" teikia automobilių ir jachtų nuomos paslaugas, šiuo ženklu pavadinta plastinės chirurgijos klinika, siuvami drabužiai ir gaminami tekstilės gaminiai, veikia parfumerijos ir kosmetikos parduotuvės.

Parengta pagal dienraštį "Respublika"

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder