Karlas Lagerfeldas: sunkiais laikais mada yra įdomesnė

Karlas Lagerfeldas: sunkiais laikais mada yra įdomesnė

"Chanel" kūrybos vadovas dizaineris Karlas Lagerfeldas (Karl Lagerfeld) mano, kad sunkiais ekonominiais laikais dizaineriai yra linkę daugiau rizikuoti, todėl mada tokiu metu dažnai būna įdomesnė, BBC.

Jis taip pat teigė, kad Kinija ir kitos besivystančios rinkos "Chanel" mados namams dabar tokios pat svarbios, kaip ir Jungtinės Valstijos, bei pridūrė, kad augantys pardavimai Kinijoje, Rusijoje ir Lotynų Amerikoje kompensuoja silpnus rodiklius Vakaruose.

"Chanel" mados namų kūrybos direktorius taip pat mano, kad "nereiktų tokių šalių kaip Kinijos vadinti besivystančiomis, nes kai kurių tokių valstybių ekonominiai rodikliai yra net geresni nei mūsų. Amerika buvo svarbiausia rinka ir ji tebėra svarbi, tačiau krizė prabangos prekių rinkoje yra mažiau pavojinga dėl tokių šalių kaip Kinija.".

K. Lagerfeldas taip pat teigė ir toliau ieškantis naujų idėjų ir neigė gandus apie atsistatydinimą, sakydamas, kad "smegenys yra raumuo, kurį reikia mankštinti. Prancūzai sako, kad apetitas atsiranda valgant, o idėjos į galvą šauna mąstant".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder