Žvelgdama į ateitį uostamiesčio savivaldybė svarsto, koks visuomeninis transportas labiausiai tiktų
Klaipėdoje ir jos apylinkėse. Viena iš idėjų - vienbėgis tramvajus guminiai ratais.
Antradienį savivaldybėje viešėjusių prancūzų kompanijos "Lohr Industrie" atstovų teigimu, jų gaminamas tramvajus, beje, jau riedantis ne viename Europos mieste ir netgi Kinijoje, palyginti su klasikiniu turi nemažai pranašumų.
Dėl paprastesnės infrastruktūros vienbėgio tramvajaus projektai kainuoja apie 30 proc. pigiau nei klasikinio. Be to, jis nekelia triukšmo ir vibracijos, todėl tinka ir senamiesčiuose bei neerzina aplinkinių gyventojų. Taip pat jis ekologiškas ir greitas, patogus mamoms su vežimėliais ir neįgaliesiems.
Pasak mero pavaduotojos Juditos Simonavičiūtės, į klausimą, koks alternatyvus transportas galėtų sujungti trijų savivaldybių - Palangos, Klaipėdos ir Klaipėdos rajono - teritorijas, atsakytų galimybių studija. Vienbėgis tramvajus - tik viena iš galimybių, kuri būtų nagrinėjama rengiant galimybių studiją. Kartą studijai jau prašyta finansavimo, tačiau jis nebuvo skirtas - pirmenybė suteikta sostinei.
Sunkmečiu, anot J. Simonavičiūtės, tikėtis tam pinigų taip pat nėra realu. Galimybių studija galėtų kainuoti apie 1 mln. litų.
| Vienbėgis tramvajus nekelia triukšmo ir vibracijos, todėl tinka ir senamiesčiuose bei neerzina aplinkinių gyventojų. |

Rašyti komentarą