Monopoliste išvadinta kabelinė televizija teigia esanti priversta bausti mokėti vengiančius klientus.

Gyventojai, kuriems dėl tam tikrų priežasčių buvo nutrauktas kabelinės televizijos "Balticum" programų transliavimas, piktinasi, kad ši bendrovė naudojasi monopolistės statusu ir visai nepaiso savo klientų interesų.
Tuo tarpu kabelinės televizijos "Balticum" darbuotojai tikina darantys viską teisėtai ir elgiasi su savo klientais labai humaniškai. Tačiau sakė negalintys taikstytis su piktybiškai abonentinio mokesčio nemokančiais gyventojais ir yra priversti juos bausti.

Atjungė neperspėję

Į "Vakarų ekspreso" redakciją kreipėsi jauna klaipėdiečių šeima, kuri, atsikrausčiusi į nuomojamą butą, teigė apskritai nebegalinti žiūrėti televizoriaus.
"Paskambinę į kabelinę televiziją "Balticum", sužinojome, kad prieš mus tame pačiame bute gyvenę nuomininkai pavėlavo susimokėti, todėl kabelinė televizija jiems buvo atjungta. O jei mes ją norime prisijungti vėl, turime mokėti beveik 100 Lt prijungimo mokestį", - guodėsi naujoji buto šeimininkė Rima.
Labiausiai jauną šeimą papiktino tai, kad ji nebuvo perspėta, jog šio buto gyventojai yra skolingi kabelinei televizijai. Jokio lapelio teigė negavę ir buvusieji nuomininkai, kurie tikino tvarkingai mokėję už televiziją ir tik per kraustymąsi galbūt pavėlavę susimokėti.
"O dar pikčiausia, kad kabelinės televizijos darbuotojai nuo savo televizijos antenos atjungia, bet prie kolektyvinių antenų nebeprijungia. Mes gi patys nemokame šito padaryti. Išeina, kad dabar negalime išvis žiūrėti televizoriaus, arba turime pirkti kambarinę anteną", - skundėsi Rima.

Skolininkams išsiuntinėja atmintines

Kabelinės televizijos "Balticum" darbuotojai teigė darantys viską pagal paslaugų tiekimo taisykles ir sakė negalintys nuolaidžiauti nė vienam klientui.
Kabelinės televizijos vadybininkas Aloyzas Norkus tikino, kad visi klientai apie tai, jog jie vėluoja susimokėti, informuojami paštu.
"Žinoma, mūsų darbuotojai į duris neskambina ir neperspėja, kad už skolas ruošiasi nukirpti kabelį. Tam nėra laiko. Tačiau kiekvieno mėnesio 5-6 d. savo klientams mes išsiuntinėjame kvitus - atmintines, kur ir primename, kiek jie mums yra skolingi. Tačiau mes negalime garantuoti, kad šie kvitai paštu pasiekia visus gyventojus. Pasitaiko, kad pašto dėžutes išplėšia vagys. O kiti klientai tiesiog akivaizdžiai meluoja jokio perspėjimo negavę", - pasakojo A. Norkus.

Galima persivesti į kitą butą

Be to, pasak vadybininko, gali būti, kad kabelinė televizija buvo atjungta ne dėl skolų, o dėl to, kad buvę nuomininkai ją tiesiog persivedė į kitą butą.
Kiekvienas buto gyventojas turi sudaryti su kabeline televizija sutartį ir sąskaitas apmokėti savo pavarde.
"Jei abonentas, kažkada jau buvo pasijungęs prie mūsų televizijos, pajungimas į kitą butą jam kainuos tik 25 Lt. Lygiai tiek pat kainuos, jei buvęs buto šeimininkas ateis kartu su naujuoju gyventoju ir perrašys jam savo abonentą. Tačiau, jei žmogus niekada nebuvo prisijungęs prie mūsų televizijos, prijungimo mokestis yra 98 litai", - sakė A. Norkus.
Pasak jo, laukiama net 2 mėnesius ir tik tuomet abonentas atjungiamas. Kuomet skolos apmokamos, abonentas vėl prijungiamas ir turi sumokėti 25 Lt prijungimo mokestį.
Tų skolininkų duomenis, kurie išviso atsisako mokėti, kabelinės televizijos darbuotojai perduoda skolų išieškojimo įmonei. Ar daug tokių pasitaiko A. Norkus sakė negalintis pasakyti.

Prie kolektyvinių antenų nagų nekiša

A. Norkus teigė, jog tų klientų, kuriuos atjungė nuo kabelinės televizijos, jie negalintys prijungti prie kolektyvinių antenų, nes neturi tokios teisės.
Vadybininkas akcentavo, kad kiekvienas kabelinės televizijos klientas sutartyje prašo, kad jo abonentinis kabelis būtų prijungtas prie "Balticum" televizijos kabelio. Tuo tarpu prie kolektyvinių antenų gali prijungti tik UAB "Signalas" darbuotojai, kurie yra sudarę sutartį su namus administruojančiomis bendrovėmis.
"Kolektyvinės antenos - ne mūsų turtas, todėl mūsų darbuotojai neturi teisės kišti prie jų nagų. Be to, yra prijungimo ir abonentinis mokestis. Kas bus, jei mes, nuo kabelinės televizijos atjungtą abonentą savavališkai prijungsime prie kolektyvinės antenos, o jis nenorės mokėti abonentinio mokesčio?" - klausė A. Norkus.

Kolektyvinės antenos populiarėja

UAB "Signalas" užsakymų priėmėja Aldona Žukauskienė sakė, kad klaipėdiečių, norinčių prisijungti prie kolektyvinės antenos, daugėja ir pripažino, kad nemažai žmonių, atjungtų nuo kabelinės televizijos, nežino kur kreiptis.
"Daugelis įsivaizduoja, kad valdiška antena niekam nepriklauso ir yra nemokama", - sakė moteris.
A. Žukauskienė priminė, kad prijungimas prie kolektyvinės antenos nieko nekainuoja. Tereikia kiekvieną mėnesį mokėti abonentinį mokestį, kuris priklauso nuo programų kiekio. Jei name tebėra senas stiprintuvas ir rodomas tik 4 lietuviškos programos, abonentinis mokestis yra 3,54 Lt, o jei stiprintuvas naujesnis ir gyventojai mato 7 lietuviškas programas, tenka mokėti 5,90 Lt.
UAB "Signalas" yra sudariusi sutartis beveik su visomis gyvenamuosius namus administruojančiomis valdomis ir bendrijomis.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder