Pajūrį poilsiautojai pasieks saugesniu keliu

Pajūrį poilsiautojai pasieks saugesniu keliu

Pasitikdami vasarą kelininkai oficialiai užbaigė vieno svarbiausių šalyje kelio Radviliškis – Šiauliai rekonstrukcijos darbus. 66–75 kelio kilometre atlikti atnaujinimai padės užtikrinti saugesnes vasaros keliones dviratininkams, pėstiesiems ir automobilių vairuotojams.

Gegužės 31 dieną vykusioje atidarymo šventėje dalyvavo Ministras pirmininkas, Susisiekimo minitras, Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovai, Asociacijos „Lietuvos keliai“ atstovai, Savivaldybių vadovai ir kiti garbūs svečiai. Renginį vedė – radijo žurnalistas Juozas Šalkauskas.

„Prieš daugiau nei trisdešimt metų važiavau šiuo keliu iš Šeduvos į Kuršėnus žaisti futbolo ir galvojau, kaip būtų gerai, jei jis būtų naujesnis. Šiandien tai realybė“, - sveikinimo kalboje sakė premjeras.

„Pajūrio link šiuo keliu važiuojantiems vairuotojams saugumą užtikrins pažangiausi inžineriniai sprendimai: visame kelio ruože įrengti metaliniai atitvarai bei metalinės tinklo tvoros ties visomis trijomis sankryžomis atskirs priešpriešinio eismo srautus, neleis pėstiesiems patekti į važiuojamąją kelio dalį, – teigia „Šiaulių plento“ technikos direktorius Vitalijus Andrejevas – Be to, visos sankryžos apšviestos, o eismo juostos krašte bei žiedinėje sankryžoje atliktas struktūrinis dažymas, perspėjantis eismo dalyvį apie pavojų“.

Dviratininkams ir pėstiesiems pastatytos penkios požeminės pėsčiųjų perėjos. Be to, kairėje kelio pusėje įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų takai, padėsiantys saugiau pasiekti kelionės tikslą. Atsipūsti pėstieji ir dviratininkai galės specialiai įrengtose poilsio aikštelėse su suolais, stovais dviračiams ir šiukšlių dėžėmis.

Nuo poilsiautojų ir jų transporto priemonių keliamo triukšmo Aleksandrijos gyventojus saugos iš medinių ir permatomų plastikinių skydų pagaminta 693 metrų ilgio triukšmą mažinanti sienutė, o šalia kelio esantiems namams – pakeisti langai. Beveik 3 kilometrų ilgio tvorelė neleis į kelią patekti varliagyviams, pasodinta 1219 vienetų medžių.

Rekonstruojant daugiau nei 9 kilometrų ilgio atkarpą, buvo iškasta 74 tūkst. kub. metrų durpių, sunaudota 116 tūkst. kub. metrų šalčiui nejautrių medžiagų, 180 tūkst. tonų dolomitinės skaldos mišinio, paklota per 100 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių. Naujai statomame ruože nuolat dirbo apie 120 vienetų technikos ir apie 200 žmonių. Projekto finansinė vertė – 133 mln. litų.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder