Miesto planai
Šiaurinį išvažiavimo kelią tiesiančios bendrovės atstovų įsitikinimu, projektas gali būti įgyvendintas laiku, tačiau tam būtina pakeisti darbo laiką reglamentuojančius sutarties punktus.
Pagal sutartį, kelias, sujungsiantis P. Lideikio ir Liepų gatves, o pastarąją - su Palangos plentu, turi būti nutiestas iki 2008 metų sausio 18 dienos.
Abejonių, ar pavyks projektą užbaigti laiku, kilo pradėjus rekonstruoti senąjį tiltą per Danę. Paaiškėjo, kad jo pagrindinės konstrukcijos visiškai susidėvėjusios, todėl apsispręsta tiltą ne rekonstruoti, o statyti naują.
Dėl šios priežasties prieš mėnesį vykusiame projekto priežiūros komiteto posėdyje rangovas - bendrovė "Lemminkainen Lietuva" - prašė, kad objekto užbaigimo terminas būtų pratęstas.
Tam kategoriškai pasipriešino techninės priežiūros vadovas Marijušas Kubičekas. Jo įsitikinimu, projektas privalo būti užbaigtas laiku. Tam, pasak M. Kubičeko, esančios visos sąlygos, įskaitant ir finansavimą. Esą būtina tik paspartinti darbus.
Tos pačią nuomonę vakar išsakė ir miesto vadovas Rimantas Taraškevičius. Jo įsitikinimu, reikia kalbėti ne apie termino partęsimą, o ieškoti būdų, kad visi darbai būtų užbaigti laiku.
Pasak bendrovės "Lemminkainen Lietuva" Klaipėdos filialo vadovo Aivaro Antanaičio, vienintelis būdas šiai problemai išspręsti - gauti leidimą dirbti ilgiau nei po aštuonias valandas kasdien, taip pat šeštadieniais ir sekmadieniais. Tam būtina pakeisti darbo laiką reglamentuojančius sutarties punktus.
Pasak A. Antanaičio, tam, kad projektas būtų įgyvendintas iki nustatyto termino, visus pagrindinius darbus, būtina užbaigti ne vėliau nei iki lapkričio. Likę keli mėnesiai būsią skirti dokumentams sutvarkyti, nes be to objekto nebūsią galima pradėti eksploatuoti.
Nuo 2005-ųjų sausio - projekto įgyvendinimo pradžios - atlikta apie 60 proc. visų numatytų darbų. Daugiausia nuveikta atkarpoje nuo Kretingos gatvės iki Liepų gatvės - vadinamajame Šiaurės prospekte. Pasak projektą kuruojančio Savivaldybės administracijos Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojo Skirmanto Buivydo, ši atkarpa galėtų būti atidaryta jau vasaros pradžioje, tačiau tai priklausys nuo rangovo.
Šiaurinis išvažiavimo kelias iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto - pats stambiausias šiuo metu Klaipėdoje įgyvendinamas projektas. Pirmajame jo etape buvo nutiesta kelio dalis, sujungusi uostą su P. Lideikio gatve. Šie darbai tuometinėmis kainomis atsiėjo apie 9 mln. litų.
Šiandien įgyvendinamų šio projekto II ir III etapų sąmata - per 77 mln. litų. 45 proc. tam reikalingų lėšų skyrė Europos Sąjunga, 35 proc. - Vyriausybė, Klaipėdos savivaldybės indėlis - 20 proc.
Vilija ŠILINIENĖ

Rašyti komentarą