Nuo kitų metų sausio 1 d. įsigalios Seimo priimtos naujos Reklamos įstatymo nuostatos, draudžiančios energinių gėrimų reklamą jaunesniems kaip 18 metų asmenims.
Ketvirtadienį už tokias maisto reklamos draudimo normas papildančias Reklamos įstatymo pataisas balsavo 72 parlamentarai, 1 buvo prieš ir 4 susilaikė.
Įstatyme įtvirtinta, kad nurodyti energinius gėrimus kaip rėmėjų gaminius ar kitaip juos reklamuoti bus draudžiama ne tik ugdymo įstaigose, kurias lanko jaunesni kaip 18 metų asmenys, bet ir koncertų, sporto, labdaros ir (ar) paramos bei kitų renginių, skirtų asmenims, jaunesniems kaip 18 metų vietose ir jų reklamoje; teatro spektaklių, kino filmų ir videofilmų, skirtų asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, demonstravimo vietose ir jų reklamoje.
Energinių gėrimų reklama bus draudžiama ir visuomenės informavimo priemonėse, skirtose asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, ir jų reklamoje; akcijose, konkursuose, skirtuose asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, ir jų reklamoje. Šios pataisos įsigalios 2014 m. sausio 1 d.
Priimtomis pataisomis taip pat įtvirtinta nuo kitų metų liepos 1 d. įsigaliosianti nuostata, kad energinių gėrimų reklamoje privalo būti įrašyti žodžiai "nevartoti su alkoholiniais gėrimais".
Rašyti komentarą