Baltijos prospektas tebelaukia finansavimo

Baltijos prospektas tebelaukia finansavimo

Klaipėdos savivaldybė tikisi, kad kauniečių parengta tyrimų studija ne tik padės pagrįsti trijų Baltijos prospekto žiedinių sankryžų rekonstrukcijos tikslingumą, bet ir gauti Europos Sąjungos (ES) finansavimą.

Klaipėdos savivaldybei studijos rengėjai pristatė tarpinį studijos projektą ir išklausė uostamiesčio valdininkų pastabas.

"Manau, kad šia studija pavyks įrodyti, kad Baltijos prospekto rekonstrukcija - ekonomiškai naudinga. Rengėjai atliko transporto srautų skaičiavimus. Jiems reikia pagrįsti, kiek vairuotojai sutaupytų laiko po rekonstrukcijos įvykdymo. Žinoma, kadangi studijos rengėjai - ne vietiniai, kilo šiek tiek diskusijų tam tikrais klausimais", - pasakojo miesto savivaldybės Projektų skyriaus vedėja Elona Jurkevičienė.

Pasak Investicijų ir ekonomikos departamento direktoriaus Ričardo Zulco, ši studija užsakyta jau praėjusiais metais. Jos prireikė tikintis gauti ES paramą, mat vienas iš reikalavimų norint gauti lėšas iš Sąjungos fondų yra ekonominis pagrįstumas.

Be to, Vyriausybės sprendimu, visos trys Baltijos prospekto sankryžos įtrauktos į svarbiausių ekonominių valstybės objektų sąrašą, o tam taip pat reikalinga pagrįsti šio projekto ekonominę naudą.

Planuojama, kad studiją pavyks užbaigti per porą mėnesių. Ji kainuos 7 tūkst. litų.

"Šiuo metu Klaipėdos savivaldybė yra perėmusi iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos techninį projektą. Per Susisiekimo ministeriją teiksime paraišką ES finansavimui gauti. Dar yra derinami tam tikri dokumentai tarp Susisiekimo ir Finansų ministerijos", - situaciją komentavo R. Zulcas.

E. Jurkevičienės teigimu, kada savivaldybė perims kitas dvi Baltijos prospekto sankryžas, dar nėra žinoma. Esą kol dar nėra išspręsti teisiniai dalykai ir neišduoti statybos leidimai, sunku ką nors pasakyti.

Apie Baltijos prospekto atnaujinimą kalbama jau seniai. Manoma, kad tai išspręstų didėjančių transporto srautų į jūrų uostą problemą, būtų kur kas geresnis susisiekimas su netoliese statomu Keleivių ir krovinių terminalu.

Projekto preliminari vertė - 300 mln. litų.

Projektuotojų duomenis, dabar per parą Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryža važiuoja 11 tūkst. automobilių, Baltijos ir Taikos prospektų žiedu - 18 tūkst., o Baltijos prospekto ir Šilutės plento - 15-17 tūkst. automobilių.

Rekonstravus visas tris sankryžas ir pastačius Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą, transporto srautas Baltijos prospekte turėtų išaugti 9 proc.

 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder