Baltijos prospekto sankryžos - migloje

Baltijos prospekto sankryžos - migloje

Techniniai trijų Baltijos prospekto sankryžų projektai parengti, tačiau kol kas nežinoma nei kada rekonstrukcija galėtų prasidėti, nei kas ją finansuos.

Klaipėdos savivaldybės Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vedėjas Gediminas Pocius informavo, kad statybos leidimas dar nėra išduotas nė vienos sankryžos rekonstrukcijai. Du techniniai projektai - Baltijos prospekto sankirtų su Minijos gatve ir Taikos prospektu - jau yra patikrinti, o statybos leidimą atsisakyta išduoti dėl gausių pastabų.

Trečiosios sankryžos - Baltijos prospekto su Šilutės plentu - techninis projektas dar tebėra tikrinamas, tačiau, anot G. Pociaus, jau dabar aišku, kad statybos leidimo negaus ir šis. Iš tikrinančių subjektų jam pastabų jau turi Kelių policijos pareigūnai bei Klaipėdos visuomenės sveikatos centras.

Pasak G. Pociaus, projektai bus grąžinami projektuotojams, kad šie juos pataisytų, po to vėl keliaus neigiamas išvadas pateikusioms institucijoms. Vėliau jau būtų galima išduoti statybos leidimus. Visas šis procesas galėtų užtrukti apie du mėnesius.

Tačiau kaip klostysis reikalai dar vėliau - visiškai neaišku. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) atkreipia dėmesį, kad gatvės ir sankryžos - miesto turtas, o į ne savo turtą KVJUD investuoti negali. Be to, ir taip esąs atliktas didelis darbas - direkcijos užsakymu parengti techniniai projektai. Tuo tarpu miesto valdžia teigia pinigų rekonstrukcijai ieškoti nesiruošianti - projektų užsakovė esanti KVJUD.

Apie tai, jog finansavimo šaltinis neaiškus, buvo kalbama ir anksčiau. Dar teberengiant techninius projektus svarstyta, jog padarius šį darbą bus tariamasi, kas turi skirti pinigus ir kas viską turėtų statyti - Klaipėdos savivaldybė, Lietuvos automobilių kelių direkcija ar kita įstaiga.

Miesto valdžiai buvo teikiami ir tokie argumentai, kad esą be reikalo apsispręsta Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžą rekonstruoti iškasant požeminį tunelį Šilutės plento kryptimi. Tai esą kainuotų gerokai daugiau nei anksčiau planuota estakada ta pačia kryptimi, ir už panašius pinigus būtų galima rekonstruoti visas tris sankryžas.

Vis dėlto, anot uostamiesčio valdžios, mažiau nei požeminis tunelis kainuotų tik pigi nekokybiška estakada, ir negalima tvirtinti, kad pagrindiniam keliui į miestą tinkama moderni estakada atsieitų pigiau už tunelį.

Nors rekonstravus Jakų žiedą ir ten padidėjus transporto pralaidumui automobilių sankaupos susidaro Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžoje, pačią pirmąją planuota rekonstruoti ne šią, o Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžą. Tai buvo siejama su jau prasidėjusia naujo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statyba.

Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžą ketinta rekonstruoti antrąją. Vis dėlto, anot G. Pociaus, techniniuose projektuose apie rekonstrukcijos eiliškumą kalbos nėra.

"Bus pažiūrėta pragmatiškai, nuo kurios pradėti", - sakė jis.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder