UAB „Palangos aplinkkelis“ direktorius Vitoldas Sapožnikovas pabrėžė, jog miško darbai teritorijoje, per kurią eis naujasis aplinkkelis, jau pradėti, o žemės darbai bus pradėti iš karto, kai tik leis oro sąlygos – išeis įšalas.
Projekto vertė – beveik 125 mln. litų. Jį privataus kapitalo lėšomis planuojama įgyvendinti iki 2015 m. gegužės, dar 23 metus verslininkai aplinkkelį prižiūrės savo lėšomis.
Statybos leidimą darbams Palangos miesto Savivaldybė išdavė praėjusios savaitės pabaigoje, analogiškų dokumentų iš Kretingos rajono savivaldybės rangovai sulaukė pirmadienį.
8,25 kilometro ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja dalis, jis nuo Palangos nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.
Aplinkkelis bus nutiestas dar šiais metais, iki lapkričio, o kitąmet numatyta atlikti kelio ženklinimo ir kitus, su eismo saugumu susijusius darbus.
Automobilių eismas Palangos aplinkkeliu bus paleistas bus iki 2015 m. gegužės 1 d.
Nutiestas aplinkkelis pagerins tiek vairuotojų, vykstančių per Palangą tranzitu į Latviją, tiek pačių palangiškių ir kurorto svečių situaciją – sunkiasvoriams ir kitiems į kaimyninę Respubliką vykstantiems automobiliams nebereikės užsukti į Palangos centrą, tad mieste sumažės transporto priemonių srautai.
Didžiulė lengvųjų automobilių srautų problema ypač išryškėja vasaros savaitgaliais, kuomet iš Palangos išvažiuoti norinčių automobilių eilės nusidriekia maždaug nuo oro uosto bei užvindo tiek Klaipėdos plentą, tiek centrinę Vytauto gatvę. Tuomet su didžiuliais nepatpogumais susiduria tiek vairuotojai, tiek ir šalia judraus Klaiėdos plengo sgyvenantys palangiškiai, priversti kvėpuoti automobiliu užterštu oru. “Nutiesus aplinkkelį, ši problema būtų išspręsta“, – sakė Palangos meras Šarūnas Vaitkus.
Rašyti komentarą