Fontanas šokti nenorėjo

Fontanas šokti nenorėjo

Vos prieš gerą mėnesį Palangoje pradėjusį veikti įspūdingai šokantį ir dainuojantį fontaną Palangos savivaldybė gyventojams pristatė didžiuodamasi ir tvirtindama, kad jis gali tapti nauju miesto simboliu. Puikia pramoga ne tik miesto gyventojams, bet ir svečiams. Deja, paaiškėjo, kad smalsuoliams ne visuomet lemta ta pramoga pasidžiaugti.

Su „Vakaro žiniomis“ susisiekė susirūpinęs skaitytojas Bronislovas Valdauskas iš Skuodo - jis papasakojo, kad jam minėtasis Palangos pasididžiavimas kaip reikiant pagadino nervus. „Rugpjūčio 8 d., šeštadienį, iš Pasvalio atvažiavo mano sesuo ir kitos sesers vaikai į svečius. Sutarėme, kad aš įteiksiu tokią dovanėlę - nuvešiu į Palangą prie grojančio fontano.

Su džiaugsminga nuotaika ir fotoaparatais nuvykome į Palangą. Apie 21.30 val. jau buvome prie fontano, kad galėtume vaikams užimti geresnes vietas. 22.10 val. įsijungė Stasio Povilaičio daina, pagrojo keli akordai ir dingo. Laukėme paskutinio pasirodymo, kuris būna 22.30 val. Tačiau sulaukę šio laiko girdėjome tik reklamą, kad galime užsisakyti dainą, paskambinę numeriu 1670. Sulaukėme ir 23, ir 23.15 val., bet niekas nepasikeitė. Nusprendėme keliauti namo“, - nusivylęs pasakojo skaitytojas.

Tačiau iš karto namo kompanija neišvažiavo. Bronislovas nusprendė paskambinti trumpuoju numeriu ir pasiteirauti, kodėl įvyko toks nesusipratimas, o žiūrovai, kurių, pasak skaitytojo, susirinko geri 200, nebuvo net įspėti. „Tačiau išgirdau tik atsakiklio balsą, kad mano skambutis užregistruotas, o skambučio kaina - 3 eurai. Bet juk aš neužsakinėjau muzikos, o informacijos, kurios ieškojau, negavau. Kas man dabar tuos pinigus grąžins“, - klausė susirūpinęs Bronislovas.

Jis pasakė, kad ir pats ieškojo teisybės, tačiau Palangos savivaldybėje susidūrė su valdininkų abejingumu, todėl ir kreipėsi į laikraštį.

Atsakingųjų už fontaną paieškos

„Vakaro žinioms“ susisiekus su fontaną prižiūrinčios įmonės „Palangos komunaliniai ūkiai“ direktoriaus pavaduotoju Stepu Šepučiu, pavyko sužinoti, kad tą dieną fontanas neveikė dėl elektros trukdžių. Apie 20 val. rajone, kur įrengtas fontanas, dėl neįprastų karščių dingo elektra. „Tą vakarą buvo elektros sutrikimas. Rajone nuo Jūratės gatvės iki pat jūros nebuvo elektros. Žmonių neįspėjome, nes mums buvo pranešta, kad gedimas truks 20 minučių, o užsitęsė iki 23 val. ar net ilgiau“, - situaciją komentavo S.Šeputis. Paklaustas, kas atlygins žiūrovams už užsakytas dainas, pavaduotojas atsakyti negalėjo, tačiau patikino, kad situaciją plačiau žino įmonės direktorius.

„Sistema yra sukurta taip, kad jei fontanas neveikia, tai SMS žinutės ir skambučiai nepriimami, o pinigai grąžinami abonentams. Jei žmonės abejoja, kviečiame kreiptis į mus, išimsime išklotinę ir pažiūrėsime, nes operatorius tikrai neturėjo nuskaityti pinigų. Tokia situacija jau yra buvusi, tad žinome, kad sistema taip veikia“, - situaciją paaiškino direktorius Konstantinas Skierus.

Jis neslėpė, kad tokie incidentai ir fontaną prižiūrinčiai įmonei nėra malonūs, nes dėl tokių atvejų lieka nusivylę gyventojai, o ir pinigai už užsakytas dainas į įmonės sąskaitą neateina. Pasak jo, nuo liepos 2 d., kai jau galima užsakyti norimą dainą, programa sulaukė daugiau kaip 1520 užsakymų. Kiekvienas po 3 eurus. „Tikrai dėl to vakaro graužiame nagus, nes žmonėms patinka fontanas, susirenka daug žiūrovų. Bet ne mūsų kaltė, kad taip atsitiko“, - tvirtino direktorius.

„Vakaro žinios“ bandė susisiekti ir su Palangos meru Šarūnu Vaitkumi - gal jis papasakotų, ką planuoja daryti, kad ateityje tokių nesusipratimų kurorte būtų mažiau. Tačiau meras situaciją komentuoti atsisakė, o savivaldybės atstovė tvirtino, kad tai „Palangos komunalinių ūkių“ reikalas.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder