Kalneliai keičiami naujais

Kalneliai keičiami naujais

Klaipėdos gatvėse vietoje greitai susidėvinčių guminių greičio ribotuvų atsiranda iš asfalto suformuojami kalneliai, kelis kartus pigesni nei jų pirmtakai. Tačiau iškiliųjų perėjų, kurios galėtų priversti pristabdyti ir sunkiasvores transporto priemones, įrengti bent jau kol kas neketinama.

"Guminės dangos kalneliai atsilupa nuo asfalto dangos ir netgi gali palysti po mašinos sparnu. Turėjome keletą tokių atvejų", - sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Šiuo metu uostamiestyje greitį mažinančius kalnelius UAB "Lemminkainen Lietuva" jau pakeitė Statybininkų prospekte, Minijos gatvėje. Šilutės plente darbai yra baiginėjami.

"Planuojama tokius kalnelius įrengti visose gatvėse, kuriose yra guminiai kalneliai. Jie bus keičiami pagal poreikį - kai senieji susidėvės. Naujieji bus žymimi specialiais dažais", - teigė L. Dūda.

Anot jo, asfaltinės dangos greičio ribotuvai yra penkis kartus pigesni už guminės dangos kalnelius. Vienas asfaltinis kalnelis kainuoja 400 Lt, o guminis - 2 320.

"Be to, asfaltiniai greičio ribotuvai tarnaus tikrai kur kas ilgiau", - tvirtino Miesto ūkio departamento direktorius.

Tačiau nepaisant visų minėtųjų kalnelių pranašumų, juos autobusai ir vilkikai nesumažinę greičio gali pervažiuoti be jokių problemų. Visgi L. Dūda teigia, kad iškiliosios perėjos, kurios galėtų priversti pristabdyti ir sunkiasvores transporto priemones, nepasitvirtintų, nes esą nėra tokių vietų, kuriose reikėtų jas įrengti.

"Beje, vienos tokios pėsčiųjų perėjos įrengimas kainuoja 10-12 tūkstančių litų", - teigė pokalbininkas.

Tuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas laikosi kitokios nuomonės.

"Jei mes šnekėtume apie mažą kaimelį, kur yra viena pėsčiųjų perėja, be abejo, to nereikėtų. Manau, kad Klaipėdoje tikrai yra vietų, kur iškiliosios pėsčiųjų perėjos yra reikalingos", - teigia N. Abukauskas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder