Nuo antradienio vakaro Klaipėdos autobusuose neveikė elektroninių bilietų sistema.
Trečiadienio popietę techinnes problemas pavyko sutvarkyti.
Pasktuinį kartą rimtas el. bilieto sistemos gedimas buvo užfiksuotas vasario pabaigoje. Tada tiems keleiviams, kurie kortelėje turėjo ir terminuotuosius, ir kartinius bilietus, buvo nuskaičiuojami pastarieji. Gedimas atsirado dėl to, kad rangovai - slovakų firmos atstovai - buvo prisijungę ir atlikinėjo kai kuriuos sistemos tobulinimo darbus ir po to sutriko ryšys su autobusais.
Pasak A. Samuilovo, preliminariais duomenimis, dabar gedimas atsirado ne dėl rangovų kaltės.
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad uostamiesčio transportininkai elektroninio bilieto rangovams - konsorciumui, sudarytam iš Lietuvoje veikiančios UAB "Atea", lenkų "Sygnyt S.A." ir slovakų "Emtest a.s." - turi nemažai pretenzijų ir teisme prašo, kad būtų pašalinti trūkumai. Didžiausi jų - iki šiol autobusuose neveikia bilietus turintys spausdinti aparatai, beveik pusė stotelėse įrengtų informacinių švieslenčių iš viso nedirba, o likusios rodo netikslius duomenis, rangovai nesutinka įdiegti valandinių bilietų.
Rašyti komentarą