Šią praėjusių metų pabaigoje miesto Tarybos patvirtintą metodiką Klaipėdos apygardos administraciniam teismui apskundė Seimo narys Naglis Puteikis.
"Tiesiog norime, kad civilizuotai ir iki galo būtų išsiaiškinta tiesa. Mums atrodo, kad kai kurie Klaipėdos savivaldybės administracijos parengti metodikos punktai kertasi su Lietuvos įstatymais", - situaciją paaiškino trečiasis asmuo šioje byloje, Klaipėdos verslininkų asociacijos pirmininkas Airidas Tamavičius.
Kaip vieną labiausiai su kitais teisės aktais prasilenkiančių punktų jis paminėjo tai, kad patvirtintoje metodikoje numatyta, jog vieno ūkio subjekto veikimas arba neveikimas nulemia kitų ūkio subjektų veiklą.
"Tokia metodika kerta per sąžiningų vežėjų ūkinę veiklą. Pakanka, kad vienas vežėjas, kuris galbūt yra suinteresuotas, jog kiltų kelionių maršrutiniais mikroautobusais kainos ir jie taptų nekonkurencingi didiesiems autobusams, specialiai nepristato savivaldybei duomenų, o už tai nukenčia visi vežėjai", - vieną iš netobulos metodikos pavyzdžių pateikė A. Tamavičius.
Antradienį turėjęs įvykti teismo posėdis N. Puteikio ir vežėjų prašymu atidėtas iki balandžio 16 d.
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad praėjusių metų pabaigoje miesto Tarybai patvirtinus savivaldybės administracijos pasiūlyta maršrutinių taksi įkainių dydžių įvertinimo metodika labai papiktino smulkiuosius vežėjus. Tuomet jie tikino, esą ši metodika tėra valdininkų noras nuolat išlaikyti atotrūkį tarp bilietų kainų didžiuosiuose autobusuose ir mažuosiuose autobusiukuose, kad didieji galėtų prisivilioti kuo daugiau keleivių.
Tiesa, nors po metodikos patvirtinimo praėjo beveik trys mėnesiai, pasak A. Tamavičiaus, jokių esminių pokyčių nepastebėta, ir savivaldybės administracija bent kol kas jokių duomenų nereikalauja.
Rašyti komentarą