Tuo metu uostamiesčio transportininkai tvirtina, jog perėmus šios maršruto organizavimą iš miesto savivaldybės buvo tik pasirūpinta eismo saugumu ir ištaisyti kai kurie nelogiškumai.
Į "Vakarų ekspreso" redakciją paskambinusi ponia Onutė piktinosi, kad nuo sausio pradžios 28-ojo maršruto autobusas nebevažiuoja į Šernų sodų gilumą.
"Dėl to dabar 70-80 metų pensininkams tenka keliauti pėsčiomis po kilometrą ir daugiau. Ten dabar veža 11A autobusiukas, bet jis kursuoja tik nuo BIG prekybos centro. Tai juk maršrutinis taksi, į kurį nepatogu lipti su nešuliais. Be to, į jį telpa tik kokia 10 žmonių. Kas bus vasarą? Atrodo, kad viskas padaryta tam, kad tas maršrutinis taksi turėtų keleivių", - piktinosi moteris.
Anot jos, viską būtina grąžinti į padėtį, buvusią iki šių metų pradžios.
Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) vadovo Gintaro Neniškio, 28-ąjį maršrutą nuo metų pradžios ėmėsi organizuoti ši įstaiga, o ne savivaldybė, kaip buvo iki tol.
"Perėmus ši maršrutą atkreipėme dėmesį, kad didysis autobusas, o vasarą ir pailgintas, soduose važiuoja visiškai tam nepritaikytomis gatvelėmis ir taip kyla pavojus saugumui. Dėl to buvo panaikintas maršruto vingis, ir autobusas nebevažiuoja į Šernų soduose esančias "Pastogės", "Gandrų" ir "Lakštingalų" stoteles.
Tačiau į jas veža 11A autobusiukas. Beje, net ir šis žiemos metu dėl nevalomų gatvių negali į jas užsukti, tai ką bekalbėti apie didįjį autobusą? Juk negali jis važiuoti pro kiekvieną sklypą", - sakė G. Neniškis.
Jis akcentavo, kad 11A maršrutu veža ne "dešimtviečiai", o 18-20 vietų autobusiukai. Kad jie yra patogūs senyvo amžiaus sodininkams, esą byloja 23-iojo maršruto, važiuojančio pro "Pakrantės" sodus, pavyzdys.
Pasak KKT vadovo, dėl tokių pokyčių piktinasi, ko gero, tik "Vakarų ekspresui" pasiskundusi keleivė. Visgi jis pripažino, kad buvo sulaukęs dar porą skundų dėl to, kad 28-asis grįždamas iš sodų važiuoja per Baltijos prospektą, o ne per Debreceno gatvę, kaip anksčiau.
"Taip buvo ištaisytas nelogiškumas, kai autobusas į sodus važiuodavo per Baltijos prospektą, o grįždavo Debreceno gatve. Šis pokytis buvo tikrai naudingas keleiviams, nes Baltijos prospekte net žiemą pradėjo augti keleivių srautai - tiesiog čia gyvenantys klaipėdiečiai nebeina pėsčiomis iki Taikos prospekto ar Šilutės plento, o palaukia iki šių gatvių reguliariai kursuojančio autobuso", - teigė G. Neniškis.
Rašyti komentarą