Maršrutų startą lydėjo piketai

Maršrutų startą lydėjo piketai

Nepaisant įvairių nesklandumų uostamiesčio transportininkai tvirtina, kad pirmadienį šeši nauji maršrutai, pakeitę 2, 5, 7, 11, 14 ir 15 maršrutinius taksi, startavo gana sėkmingai.[CITATA]

Tuo metu šiame versle nebelikę "mikriukininkai" naujos transporto sistemos startą palydėjo piketu ir žada nepasiduoti bei kovoti toliau.

Pietavo ne laiku

Pirmadienį Klaipėdoje pradėjo funkcionuoti šeši nauji maršrutai: 2B (Jūrininkų prospektas - Debreceno g. - Vingio g.), 2A (Sportininkų - Debreceno gatvės per Taikos prospektą), 7 (Mazūriškės - Klaipėdos universitetinė ligoninė), 15A (Kalotė - Dubysos g.; savaitgaliais galinė stotelė - autobusų stotis), 11A (BIG - Šernai) ir 20 (Smeltės kvartalas - Taikos pr. - Minijos g. - Smeltės kvartalas).

Trečiadienį dar startuos turgaus dienomis važiuosiantis 14A, sujungsiantis Senąjį ir Tilžės turgus.

VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, pirmadienį didesnių problemų kilo tik 2A maršrutui.

"Iš pradžių, anot vairuotojo, jam darbą sutrukdė devyni vyriškiai, kurie sakė norintys patikrinti dokumentus ir viską filmavo. Dėl to autobusiukas pradėjo vėluoti apie 5 minutes. Vėliau dar koją pakišo mokslo metų pradžiai skirta eisena. Čia reikės šiek tiek pakoreguoti grafikus, jog būtų išvengta vėlavimo. Nepaisant visko, vien iš popierinių bilietų pardavimo matyti, kad šis maršrutas iškart buvo labai populiarus", - sakė G. Neniškis.

Anot jo, itin populiarus iškart tapo ir 11A (BIG-Šernai). Tiesa, čia dirbęs vairuotojas  buvo sugalvojęs nueiti papietauti ne tam skirtu laiku ir šiek tiek kurį laiką ėmė vėluoti.

"Žmones stebino ir tai, kad 21 maršrutu ėmė važiuoti ne didysis, o mažas autobusas", - sakė G. Neniškis.

Pokalbininko teigimu, iš techninės pusės bėdų buvo tik dėl trijų sugedusių mobiliojo ryšio kortelių, kuriomis į ir iš autobusiukų perduodami duomenys. Taip pat kažkas Šernų galutinėje stotelėje buvo nuplėštas informacinis cilindras su autobusų grafikais.

"Išmetimas iš rinkos"

Tuo metu pirmadienį ryte iš anksto neskelbtą piketą su transporto priemonėmis surengė kai kurie nuo pirmadienio teisės dirbti netekę "mikriukininkai". Pasak L. Averikino IĮ transporto vadybininkės Loretos Averkinos, čia buvo ir buvusių 5 bei 7 maršrutinių taksi vairuotojai.

Ji tikino, kad Sportininkų gatvėje niekas nesistengė trukdyti naujojo 2A maršruto vairuotojui, o tik stebėjo, kaip jis laikosi grafiko.

"Mums tai būdavo vienas pagrindinių priekaištų. Pasirodo, kad naujieji vežėjai irgi jo nesilaiko. Antradienį vėl rinksimės prie savivaldybės", - sakė L. Averkina.

Anot jos, įmonė KKT skelbtuose naujųjų maršrutų konkursuose nedalyvavo, nes "tai buvo ne integracija, o išmetimas iš rinkos".

"Prieš 2-3 metus atnaujinome savo transporto priemones, bet nė viena iš devyniolikos vis tiek netiko - arba dėl amžiaus, arba dėl vietų skaičiaus. Aišku, galėjome eiti į kitas įmones ir rinktis geriausias transporto priemones bei bandyti sudaryti sutartis, kaip, kad darė kiti, tačiau 17 metų aptarnavus šį maršrutą to daryti neleido orumas. Juolab kad turėjome apie 3 000 mus palaikančių žmonių parašų. Ir tikrai mes nesame tokie blogiečiai, kaip bando parodyti - gavome tik du aktus dėl tvarkaraščio nesilaikymo ir 6 dėl mašinų laikymo ne vietoje, bet tai buvo išspręsta. Laiko dabar turime labai daug, tad tariamės su teisininkais,kaip elgtis toliau", - teigė pokalbininkė.

Tuo metu KKT vadovas G. Neniškis akcentuoja, kad pati L. Averkino įmonė turi tik 3 mašinas, iš kurių dirbo tik viena. O visos kitos dirbo tik kaip subrangovai.

"Iš esmės tik 2-ojo maršruto atstovai ir buvo užėmė kategoriškai priešišką poziciją. Tuo metu į naują sistemą kaip samdomi darbuotojai perėjo dirbti ir 5, ir 7, ir 15 maršrutinius taksi vairavę žmonės", - sakė G. Neniškis.

Skundžia teismams

L. Averkino IĮ kartu su UAB "Septintukai", iki šiol aptarnavusia 7-ąjį maršrutą, Klaipėdos apygardos administracinio prašė panaikinti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos raštus, kuriais buvo informuojama, jog nebus pratęstos jų maršrutų aptarnavimo sutartys. Taip pat jos prašė įpareigoti savivaldybės administraciją pratęsti minėtąsias sutartis dar 5 metams.

Uostamiesčio teismas nurodė, kad ginčijami raštai nelaikytini skundžiamais administraciniais aktais, o reikalavimai savivaldybę įpareigoti atlikti veiksmus "yra išvestiniai". Todėl skundą buvo atsisakyta priimti. Pasak L. Averkinos, šis sprendimas yra apskųstas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

Pastarasis jau yra nepatenkinęs "mikriukininkų" prašymo taikyti reikalavimo užtikrinimo priemones - iki kol bus išnagrinėta minėtoji byla uždrausti savivaldybei "bet kokiais veiksmais (sutarčių, leidimų nepratęsimu ar kt.) trukdyti L. Averkinio individualiai įmonei aptarnauti maršrutą Nr. 2, o įmonei UAB "Septintukai" aptarnauti maršrutą Nr. 7".

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder