"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad tam, jog miesto Taryba patvirtintų AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) nuomojamos teritorijos šiaurinėje uosto dalyje detalųjį planą, kurį kaip planavimo organizatorė parengė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, buvo pasirašyta trišalė miesto savivaldybės, Uosto direkcijos ir krovos kompanijos sutartis.
Sutartyje Uosto direkcija ir KLASCO įsipareigojo prisidėti lėšomis prie miesto infrastruktūros gerinimo, pavyzdžiui, prie kito įvažiuojamojo kelio į KLASCO nuomojamą teritoriją per naują sankryžą tiesiai iš J. Janonio gatvės įrengimo. Uosto direkcijos numatyta suma - iki 2 mln. Lt, KLASCO - apie 900 tūkst. Lt per trejus metus.
Šiomis dienomis direkcija gavo iš savivaldybės raštą, kuriuo teiraujamasi, ar direkcija negalėtų pinigus, kurie numatyti J. Janonio gatvėje planuojamai sankryžai, skirti kokiam nors kitam objektui.
Kadangi naujos sankryžos reikalingumui nepritaria nei KLASCO vadovybė, nei kai kurie uostininkai, buvo galima manyti, kad ir miesto valdžia apsigalvojo dėl šios sankryžos reikalingumo. Tačiau savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės teigimu, taip nėra.
Savivaldybė planuoja savo šių ir kitų metų darbus, tad kreipėsi į Uosto direkciją norėdama sužinoti, ar ji rengia priešprojektinius pasiūlymus turint omenyje ir minėtą sankryžą, ir gatvės tęsinį.
"Kol neturime priešprojektinių pasiūlymų, tos sankryžos įrengimas nėra pirmaeilis dalykas. Ji nevertinama kaip atskiras objektas, juk toliau palei uosto tvorą eina Švyturio gatvė, jos tęsinys. Turi būti išnagrinėtos visos galimybės. Mūsų raštas susijęs su veiklos planavimo dalykais, o ne kokių nors sprendinių atsisakymu. Klausimas, ar bus ta sankryža, ar ne, nekeliamas. Tik gavus projektinių pasiūlymus paaiškės, ar planas bus koreguojamas, ar ne. Tada svarstysime ir sankryžos įrengimo klausimą", - sakė J. Simonavičiūtė.
Pasak jos, tai, kad yra numatyti 2 mln. Lt, nereiškia, kad būtent tai sankryžai uostas šiemet juos ir duos. Minėtoje trišalėje sutartyje yra išvardinti pirmaeiliai dalykai, tačiau yra parašyta, kad gali būti ir kitaip bendrai susitarus. Pavyzdžiui, KLASCO jau šiemet yra pasirengusi skirti savivaldybei 350 tūkst. Lt tam kvartalui apželdinti.
J. Simonavičiūtė pastebėjo, kad iki šiol uostas laikėsi pozicijos, jog savivaldybė pati gali nuspręsti, kam labiausiai reikia pinigų. Dabar ji ir planuoja, kur šiemet dės iš uosto gautus pinigus.
Administracijos direktorės teigimu, šiandien pirmaeilis dalykas yra Baltijos pr. ir Minijos g. sankryža, kainuosianti apie 20 mln. Lt, kuriai finansavimas vis dar nėra numatytas. O norint imtis kokių nors veiksmų, skelbti konkursus ir t. t., savivaldybei reikia turėti bent jau pradinių pinigų.
Rašyti komentarą