"Ąžuolyno valda" ir "Mūsų namų valdos" priklauso AB "City Service" - didžiausiai Baltijos šalyse pastatų priežiūros paslaugų įmonių grupei. Šiuo metu "City Service" atnaujina gyventojų aptarnavimo standartą visose savo įmonėse. Parengtas pavyzdinis projektas, numatantis, kaip turi atrodyti kiekvienas biuras, kaip turi būti aptarnaujami gyventojai. Beje, vadybininkams nupirktos uniformos, kad žmonės juos atpažintų.
"Pastatų priežiūrą administruojančias kompanijas galima prilyginti pagalbos tarnyboms. Kai vandalai niokoja turtą, kviečiama policija, kai jis dega - gaisrinė, o kai nusidėvi - problemas sprendžiantis administratorius. Anksčiau būdavo gaištama daug laiko organizuojant problemų sprendimą, tad ieškome būdų ir gyventojų, ir juos aptarnaujančiųjų laikui taupyti", - sakė "City Service" Klaipėdos regiono vadovas Mindaugas Genys.
Gyventojai - laukiami
Senajame "Ąžuolyno valdos" ir "Mūsų namų valdų" biure administratorė sėdėdavo tolimiausiame taške. Žmogus, norėdamas gauti informacijos, bet nežinodamas, į ką kreiptis, tamsiame koridoriuje blaškydavosi po visus kabinetus. Rekonstruotame biure gyventojai jausis ne tik jaukiau, bet ir iš karto pataikys pas jų laukiantį darbuotoją - vos įėjusius interesantus pasitiks administratorė.
Ji išsiaiškins problemą, ir jeigu negalės išspręsti jos pati, iškvies specialistą, kuris su klientu bendraus specialiai tam įrengtame kabinete. Žmogaus problemą administratorė iš karto registruos įvesdama duomenis į kompiuterinę sistemą, tad klientui nebereikės eiti pas vadybininką.
Klaipėdoje minėtos namų valdos atsinaujino pirmosios. Vėliau naujoviškai persitvarkys ir kitų mikrorajonų daugiabučius prižiūrinčios bendrovės.
Rekonstruojant biurą padarytas ir patogus įvažiavimas žmonėms su negalia, kurio nebuvo anksčiau, įrengti stovai dviračiams, vieta pastatyti vaikų vežimėliams. Tad biuras yra pritaikytas visiems klientams, kuriems gali reikėti į jį ateiti.
Viską mato kompiuteryje
Klaipėdoje esantis AB "City Service" skambučių centras aptarnauja visus Lietuvos padalinius ir dirba 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Žmogus paskambina, pranešimas registruojamas ir jį operatoriai mato tol, kol atsakingi darbuotojai nepraneša apie užbaigtus darbus. Visi pokalbiai įrašomi, kad būtų užtikrinta bendravimo bei aptarnavimo kultūra ir kokybė.
AB "City Service" ketverius metus kūrė labai didelės apimties visų savo padalinių duomenų bazę, kuri laikoma kompiuterinėse sistemose. Ji ir dabar yra tobulinama, kad procesas vyktų paprasčiau ir lengviau.
Įdiegus naujas kompiuterines sistemas, specialistai kompiuteryje gali matyti užfiksuotus visus, net ir smulkiausius, pavyzdžiui, durų rankenos keitimo, darbus, atliktus kiekviename name per kelerius metus. Jie gali patikrinti net gyventojo sąskaitas, greitai rasti, kada buvo kreiptasi, dėl kokios problemos, kas padaryta ir t. t. Sistema rodo ir visus neišspręstus bei vėluojamus spręsti klausimus. Sergantįjį vadybininką pavaduojantis darbuotojas gali įeiti į sistemą ir rasti visą informaciją, nieko nereikia perdavinėti.
Tai tik pirmas naudojimosi sistema etapas, mat prie jos kol kas gali prisijungti tik vadybininkai ir specialistai. Pasak M. Genio, šiuo metu jau kuriamas virtualus namas - t. y. ateityje pats gyventojas internete galės rasti visus duomenis apie savo namą, ir, pasak Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, galės sužinoti namo "ligos istoriją".
AB "City Service" vykdančiojo direktoriaus Lietuvai Vytauto Turonio teigimu, kol kas ta sistema grupėje dar tik diegiama, įsteigta bandomoji įmonė, bet, ko gero, per 2-3 mėnesius tai bus padaryta.
Klaipėdos meras V. Grubliauskas, dalyvavęs gyventojų priėmimo centro atidarymo šventėje, pastebėjo, kad tokia kompiuterinė sistema galėtų būti įdiegta ir savivaldybėje, kad žmonės galėtų matyti, kurio valdininko stalčiuje užsiguli jų problema. Meras juokavo, kad "City Service" duoda gerą toną Liepų gatvei.
IŠKART. Rekonstruotame biure gyventojai jausis ne tik jaukiau, bet ir iš karto pataikys pas jų laukiantį darbuotoją - vos įėjusius interesantus pasitiks administratorė. Eimanto CHACHLOVO nuotr. |
Rašyti komentarą