Savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės teigimu, šitaip stengiamasi ne atsiriboti nuo gyventojų, o tai esanti antikorupcinė priemonė.
"Gyventojai neturi tiesiogiai bendrauti su sprendimus ruošiančiais žmonėmis", - įsitikinusi J. Simonavičiūtė.
Pasak jos pavaduotojo Viačeslavo Karmanovo, šiai naujovei įdiegti išleista 13 tūkst litų. Didžioji dalis - per 10 tūkst. litų skirta nupirkti saugos sistemos paslaugą, likusieji - naujoms durims įsigyti.
Patiems valdininkams bei miesto Tarybos nariams bus išdalintos magnetinės kortelės, kad jie galėtų patekti į visus pastato aukštus. Taip pat po vieną magnetinę kortelę planuojama duoti ir savivaldybei pavaldžioms įstaigoms. Iš viso planuojama išdalinti 430 kortelių.
"Gyventojai galės patekti tik į pirmą aukštą. Čia stovės terminalas, kaip bankuose. Tad jie, paspaudę mygtuką ir nustatę kokiu klausimu nori bendrauti, gaus lapelį, nurodantį į kurį specialistą, esantį pirmame aukšte, jam kreiptis", - pasakojo V. Karmanovas.
Pasak, jo kitą savaitę žadama pradėti testuoti naująją sistemą. O realiai ji turėtų pradėti veikti nuo sausio 2 dienos.
Taip pat ruošiami keli tvarkos reikalavimai. Kadangi miesto Tarybos posėdžiai vyksta savivaldybės trečiame aukšte, žadama, kad ir toliau jie bus atviri visuomenei, tačiau bus reglamentuota tvarka, kaip į juos patekti.
"Šiais metais savivaldybės pastate buvo ir nemalonių incidentų - įvyko dvi vagystės, vieną darbuotoją į kabinetą įėjęs gyventojas terorizavo, taigi ši naujovė padės apsisaugoti nuo tokių nemalonių istorijų", - sakė V. Karmanovas.
Be kita ko, jis priminė, kad gyventojams nebūtina patiems kulniuoti į savivaldybę, nes daugelį pažymų galima užsisakyti ir internetu.
Rašyti komentarą