Šiuo metu uostamiestyje keleivius veža 70 KlAP priklausančių autobusų, 33 - Keleivių transporto kooperatinei bendrovei "Gintarinis vairas" ir 32, esantys UAB "Pajūrio autobusai" nuosavybe. Jų vidutinis amžius - 17 metų.
KlAP pasinaudodama Europos Sąjungos (ES) parama įsigyti 12 naujų dujomis varomų autobusų ketino dar pernai, tačiau, kaip jau ir įprasta Lietuvoje, užstrigo teismuose, o dėl to įmonei netgi buvo iškilusi grėsmė netekti minėtosios ES finansinės injekcijos.
Visgi, viskas baigėsi laimingai: teismų rezultatas buvo toks pats, kaip ir konkurso - 12 naujų dujomis varomų miesto tipo autobusų KlAP pirko iš bendrovės, atstovaujančios prancūzų gamintojai "Irisbus".
MARŠRUTAI. Numatoma, jog naujieji autobusai nuo birželio 3-iosios važinės 5, 8 ir 10 maršrutais.
Čekijoje pagaminti naujieji autobusai prieš porą savaičių pasiekė bendrovę, juose jau įrengta elektroninio bilieto sistema. Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio, numatoma, jog naujieji autobusai nuo birželio 3-iosios važinės 5, 8 ir 10 maršrutais.
Vienas autobusas KlAP atsiėjo 716 tūkst. litų be PVM. Taigi, viso pirkinio vertė - beveik 8,6 mln. litų be PVM. 15 proc. šios sumos KlAP skolinosi iš bankų.
Dar 11 naujų suskystintomis dujomis varomų autobusų ir vieną hibridinį (kuras - elektra-dujos) KlAP turėtų gauti iš sostinės savivaldybės valdomos bendrovės "Vilniaus viešasis transportas", vykdančios ekologiškų autobusų konkursą, kurio metu transporto priemonės bus įsigyjamos iš lėšų, Lietuvos gautų už parduotus taršos leidimus.
Iki šiol bendras mieste keleivius vežančių autobusų amžius buvo apie 17 metų. KlAP transporto priemonių amžiaus vidurkis buvo kone 3 metais mažesnis nei dviejų privačių vežėjų - "Gintarinio vairo" ir "Pajūrio autobusų".
Pasak G. Neniškio, yra nustatytas reikalavimas, kad perkant kitą autobusą jis turi būti ne senesnis nei 13 metų.
Rašyti komentarą