Tarptautinio Palangos oro uosto (TPOU) direktorė Jolanta Jucevičiūtė sakė, kad iš savivaldybių gauti pinigai būtų naudojami tik vadinamajam rinkodariniam skrydžių maršrutų palaikymui.
"Pagal mūsų pasiūlymus, kiekvienas naujam reisui Palanga-Londonas pritrauktas keleivis kainuotų nuo 6 iki 8 eurų. Vien skrydžiams į Londoną palaikyti reikėtų nuo 375 iki 501 tūkstančių litų per metus. Planuotume, kad per metus šia linija 180 vietų orlaiviais "Airbus 320" skristų 13-14 tūkstančių keleivių", - sakė oro uosto vadovė.
Pasak jos, rugsėjo-spalio mėnesiais oro linijų bendrovės dėlioja kitų metų skrydžių maršrutus. Todėl šiuo metu ir reikėtų pateikti Palangos pasiūlymus.
"Be minėtosios Palanga-Londonas linijos turėtume skrydžius ir į Hamburgą. Šiuo maršrutu skristų mažesni orlaiviai, bet dažniau - iki 3 kartų per savaitę", - planais dalijosi J. Jucevičiūtė.
Ji paaiškino, kad TPOU iš savivaldybių gautus pinigus naudotų informacijos apie kraštą sklaidai, bukletų gamybai ir kt.
Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pažadėjo, kad TPOU pasiūlymas bus svarstomas Regiono plėtros tarybos posėdyje.
"Savo žodį šiuo klausimu turi pasakyti visų krašto savivaldybių vadovai. Noriu pabrėžti, kad savivaldybės nėra labdaros ir paramos teikimo institutai. Jos pačios mielai priimtų paramą. Tačiau šį pasiūlymą būtinai aptarsime Regiono plėtros taryboje, kurios posėdis vyks rugsėjo 18-ąją", - žadėjo didžiausios apskrities savivaldybės vadovas.
Pernai TPOU aptarnavo rekordinį skaičių keleivių - per 111 tūkst. O šiemet tikimasi aptarnauti 134 tūkst. keleivių.
Rašyti komentarą