Iki šiol mieste pastatyti viešojo transporto sustojimų paviljonai, priklauso įmonei "JC Decaux". Ji paviljonus mieste pastatė nemokamai, tačiau su sąlyga, kad juose gali talpinti savo reklamą. Anot L. Dūdos, įmonė mano, kad paviljonų mieste yra pastačiusi pakankamai ir nemato reikalo paviljonus statyti nepatraukliose, mažai lankomose miesto vietose, kur jų labiausiai ir trūksta. Priežastis paprasta - reklama tokiose vietose tiesiog nebus matoma ir populiari.
Naujiems paviljonams įsigyti savivaldybė nėra numačiusi lėšų, todėl buvo nurodyta pratęsti minėtą sutartį su "JC Decaux" arba sudaryti naują tokio paties lygio sutartį. Kadangi minėta įmonė daugiau paviljonų statyti neketina, reikia apsispręsti, ką daryti toliau.
Iškilus šiai dilemai miesto savivaldybė privalo nutarti, kokiu būdu įsigyti reikalingus paviljonus. Pradžiai jų reikėtų apie 17. Tiesa, dvejojama, ar verta paviljonus įsigyti viešojo pirkimo būdu, mat nemanoma, kad pirkėjams bus patrauklus toks pasiūlymas. Svarstoma ir koncesijos galimybė - esą galbūt reklama naujai pastatytuose paviljonuose suviliotų kitas įmones. Taip pat galvojama, jog pati savivaldybė galėtų įsigyti paviljonus ir vėliau pinigus susigrąžinti tuo pačiu reklamos būdu.
Rašyti komentarą