VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) jau paskelbė konkursą minėtiesiems dviem maršrutams aptarnauti. Pasiūlymų iš verslininkų laukiama iki gruodžio 23 d.
Turės finansuoti
Žinia, KKT šiemet pirmą kartą Lietuvoje įgyvendino dviejų savivaldybių susitarimu pagrįstą transporto plėtros projektą - nuo rugsėjo pradėjo kursuoti du nauji priemiestiniai maršrutai Klaipėdos universitetinė ligoninė-Žaliasis Slėnis ir Atgimimo aikštė-Karklė. Uostamiesčio ir rajono valdžia buvo pažadėjusios ir toliau tęsti bendradarbiavimą šioje srityje, tad pradėti įgyvendinti dar dviejų naujų maršrutų projektai.
"Skirtingai nuo Žaliojo Slėnio ir Karklės maršrutų, naujieji tikrai bus nuostolingi ir negalės išsilaikyti vien tik iš pajamų už bilietus ir kompensacijų už lengvatinių keleivių vežimą. Tai įrodo ir dabar esančių panašių maršrutų duomenys. Be to, Jokūbavas jau yra Kretingos rajone, tad dėl papildomo finansavimo šį kartą turėjo susitarti net trys savivaldybės. Šis susitarimas buvo pasiektas, tačiau kiek konkrečiai reikės pinigų, paaiškės tik po to, kai įvyks konkursas ir bus aiški vieno kilometro aptarnavimo kaina", - sakė KKT vadovas Gintaras Neniškis.
Pasak jo, iki šiol į Vaitelių ir "Rasos" sodus iš Klaipėdos balandžio-lapkričio mėnesiais veža bendrovė Klaipėdos autobusų parkas (KlAP). Dėl šio maršruto su uostamiesčio savivaldybe KlAP sudaryta sutartis galioja iki sausio 1-osios. Į Jokūbavą iš uostamiesčio irgi veža KlAP. Dėl jo su Klaipėdos rajono savivaldybei pasirašyta sutartis dar galios visus ateinančius metus.
"Mes tikimės naujuosius paleisti arba vasario 1-ąją, arba nuo kovo, jei nebus jokių teisminių ginčų. Tiek uostamiesčio, tiek Klaipėdos rajono valdžia turės nuspręsti, ką daryti su šiomis sutartimis. Tačiau akivaizdu, kad dubliuoti maršrutus būtų neprotinga. Būsimoje sutartyje su konkursą laimėsiančia įmone numatysime galimybę ateityje Jokūbavo maršrutą pratęsti iki abiejų sodų", - sakė G. Neniškis.
Bus ir terminuotas bilietas
G. Neniškio teigimu, konkreti važiavimo kaina naujaisiais maršrutais paaiškės įvykus konkursui. Kol kas aišku, kad autobusuose bus įrengti kasos aparatai ir bus galima mokėti už važiavimą tarp pasirinktų stotelių.
"Taip pat planuojame įdiegti naują terminuotąjį bilietą, kuris galiotų ir šiuose abiejuose maršrutuose, ir visame Klaipėdos mieste. Aišku, jis bus brangesnis nei tie, kurie galioja tik uostamiestyje", - sakė G. Neniškis.
KKT vadovo teigimu, kol kas savivaldybės pageidauja, jog į Šimkus transportas važiuotų 15 kartų per dieną, o į Jokūbavą - 7.
"Konkursą skelbiame taip, kad jo dalyviai pateiktų sumas, kurias pageidautų gauti veždami keleivius ir didžiaisiais autobusais, ir mikroautobusais, turinčiais 20 sėdimų vietų. Tai leis operatyviai reaguoti į keleivių srautus ir į maršrutus išleisti tokias transporto priemones, kurios garantuotų optimalų išlaidų ir pajamų variantą", - teigė KKT vadovas.
Rašyti komentarą