Priemiestiniams maršrutams - pagaliai į ratus

Priemiestiniams maršrutams - pagaliai į ratus

Dėl vieno iš vežėjų pareikštos pretenzijos VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) teko stabdyti dviejų naujų priemiestinių maršrutų Klaipėda-Šimkai ir Klaipėda-Jokūbavas aptarnavimo konkursą. Dabar potencialių vežėjų pasiūlymų bus laukiama iki sausio vidurio.

Tuo metu dėl kitų dviejų - Akropolis"-"Ermitažas" ir "Akropolis"-LEZ - transportininkams pavyko susitarti su juos finansuojančiais verslininkais, tad autobusai šiais maršrutais nuo sausio kursuos toliau.

Terminai gali nesikeisti

KKT paskelbtas konkursas maršrutams Klaipėda-Šimkai ir Klaipėda-Jokūbavas (su galimybe pratęsti iki Vaitelių ir "Rasos" sodų) turėjo baigtis gruodžio 23 d. Tačiau, pasak įstaigos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Samuilovo, jį teko stabdyti, nes buvo gauta bendrovės "Klaipėdos autobusų parkas" pretenzija.

"Vežėjas pareiškė pretenziją dėl to, kad dalis naujojo Jokūbavo maršruto trasos sutampa su dabar jo aptarnaujamu, todėl konkursas buvo sustabdytas ir užklausta tiek uostamiesčio, tiek Klaipėdos rajono savivaldybių, kaip elgtis toliau. Abi jos pasiūlė šio maršruto netęsti iki minėtųjų sodų, tad konkursas bus atnaujintas ir vežėjai iki sausio vidurio galės pateikti patikslintus savo pasiūlymus. Iki konkurso sustabdymo dokumentus buvo pasiėmę 8 vežėjai", - sakė A. Samuilovas.

KKT iš pradžių planavo, kad optimistinis naujų maršrutų paleidimo terminas (jei nebus pretenzijų ir skundų teismams) yra vasario 1-oji, o realus - kovo pradžia. Pasak A. Samuilovo, net ir pratęsus konkursą dar įmanoma suspėti viską padaryti iki šių terminų.

Konkreti važiavimo kaina naujaisiais maršrutais paaiškės įvykus konkursui. Kol kas aišku, kad autobusuose bus įrengti kasos aparatai ir bus galima mokėti už važiavimą tarp pasirinktų stotelių. Taip pat planuojama įdiegti naują terminuotąjį bilietą, kuris galiotų ir šiuose abiejuose maršrutuose, ir visame Klaipėdos mieste. Tik jis bus brangesnis nei tie, kurie galioja tik uostamiestyje.

Savivaldybės pageidavo, jog į Šimkus transportas važiuotų 15 kartų per dieną, o į Jokūbavą - 7.

Konkursas skelbiamas taip, kad jo dalyviai pateiktų sumas, kurias pageidautų gauti veždami keleivius ir didžiaisiais autobusais, ir mikroautobusais, turinčiais 20 sėdimų vietų. Tai KKT leis operatyviai reaguoti į keleivių srautus ir į maršrutus išleisti tokias transporto priemones, kurios garantuotų optimalų išlaidų ir pajamų variantą.

Važiuos toliau

Su rugpjūtį startavusius 21-ojo ("Akropolis"-"Ermitažas") ir 22-ojo ("Akropolis"-LEZ) maršrutus finansuojančiais verslininkais buvo susitarta dėl bandomojo laikotarpio, kuris tęsiasi iki metų pabaigos. Pasak A. Samuilovo, po derybų paaiškėjo, kad šie maršrutai gyvuos ir kitąmet.

"Sausį autobusai važiuos tais pačiais grafikais kaip ir iki šiol, o vėliau gali būti padarytos korekcijos", - sakė A. Samuilovas.

Iki šiol maršrutą "Akropolis"-"Ermitažas" aptarnaujantys autobusai darbo dienomis atlieka 13 reisų (savaitgaliais - 11), o "Akropolis"-LEZ - septynis (savaitgaliais nevažiuoja).

Tiesa šiuo metu - nuo gruodžio 25 d. iki sausio 1 d. - 21 maršrutas nekursuoja.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder