Savivaldybė: darbuotojų daugėja, bet mažėja

Savivaldybė: darbuotojų daugėja, bet mažėja

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija netrukus pasipildys naujais darbuotojų etatais. Šiam veiksmui antradienį pritarė savivaldybės Turto komitetas. [CITATA] Darbuotojų savivaldybėje padaugės dėl centralizuotos apskaitos įgyvendinimo bei kitų administracijos struktūros pakeitimų.

Pasak savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės, struktūrą siūloma keisti penkiose administracijos dalyse.

Ketinama pertvarkyti Investicijų ir ekonomikos departamento Statybos ir infrastruktūros plėtros skyrių. Kadangi skyriaus veikla vykdoma dviem kryptimis - projektai, dalinai finansuojamais ES lėšomis, ir visų kitų finansavimo šaltinių lėšomis įgyvendinami projektai - būtų steigiami du poskyriai - Projektų įgyvendinimo priežiūros bei Statybos ir infrastruktūros įgyvendinimo. Skyriuje atsirastu du nauji etatai.

Planuojama keisti ir Ugdymo ir kultūros departamento struktūrą. Paaiškėjo, kad ne visi Švietimo skyriaus padaliniuose dirbantys specialistai atitinka teisės aktų reikalavimus, t.y. neturi pedagoginio darbo stažo. Todėl vietoj Ugdymo ir kultūros departamento Švietimo įstaigų administravimo poskyrio ketinama įsteigti atskirą Planavimo bei analizės skyrių. Šie pakeitimai papildomų etatų nereikalauja.

Urbanistinės plėtros departamento struktūra, pasak J. Simonavičiūtės, taip pat keistina, nes, dėl specialistų trūkumo, darbai atliekami formaliai, neužtikrinant kokybės ir greitumo. Numatomas naujas Miesto planavimo skyrius, būtų įvedami 4 nauji etatai.

Keistųsi ir Miesto ūkio departamento Miesto tvarkymo skyriaus Kapinių priežiūros poskyrio padėtis administracijos struktūroje. Ketinama atskirti Kapinių priežiūros poskyrį kaip atskirą skyrių.

Visi šie pakeitimai įsigaliotų nuo 2014 m. sausio 8 d.

Dar didesni pakeitimai, įsigaliosiantys jau šių metų spalio mėnesį, turėtų įvykti Finansų ir turto departamente, kur dėl biudžetinių įstaigų apskaitos centralizavimo steigiamas naujas skyrius. Į jį bus perkeliami 46 iki šiol biudžetinėse įstaigose dirbę darbuotojai. Prašoma įsteigti dar 2 etatus šių darbuotojų srautų aptarnavimui.

Visiems šiems darbuotojams įkurdinti prireiks naujų darbo vietų. Vienos tokios darbo vietos įrengimas savivaldybei atsieis apie 10 tūkst. litų. Planuojama, jog geriausia buhalterinės apskaitos darbuotojus įkurdinti netrukus atsilaisvinsiančiame pastate Liepų g. 7.

Savivaldybės Turto komiteto pirmininkas Valerijonas Bernotas, tvirtindamas šiuos pakeitimus pabrėžė, jog reikėtų atkreipti dėmesį į tai, jog nors etatų savivaldybėje gerokai padaugėja, teoriškai jų sumažėja, mat savivaldybei priklausančių biudžetinių įstaigų darbuotojų, kurių buvo beveik 200, sumažėja iki 100 (46 dirbs savivaldybės skyriuje, per 60 liks biudžetinėse įstaigose).

Iš viso pareigybių skaičius Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje padidėtų 56. Taip pat jau nuo rugpjūčio 1 d. šis skaičius dar pasipildytų dar 3 pareigybėmis, tačiau jos būtų finansuojamos iš Valstybės biudžeto skiriamų lėšų. Vaikų teisių apsaugos skyriuje atsirastų 2 pareigybės, o Miesto ūkio departamente - 1, skirta civilinei saugai.

Beje, ateityje planuojama samdyti ir dar 12 naujų tarnautojų, kurių pagrindinė funkcija bus prižiūrėti daugiabučių administratorius, atsakingus už šiemet startuojančią namų renovacijos Klaipėdoje programą. Tačiau šis sprendimas bus priimamas atskirai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder