Klaipėdos miesto savivaldybės administraciją buvo pasiekęs rajono valdžios raštas, kuriuo prašoma 23 (Klaipėdos universitetinė ligoninė - Žaliasis Slėnis) ir 24 (Melnragė - Karklė) maršrutuose pradėti taikyti gerokai ilgesniuose priemiestiniuose maršrutuose galiojantį lengvatinių keleivių kompensavimo mechanizmą. Taip siekiama per mėnesį sutaupyti apie 10 tūkst. litų. Tačiau važiuojantiesiems šiais maršrutais tai galėjo kainuoti itin skaudžiai - mėnesiniai bilietai moksleiviams būtų pabrangę 4-5 kartus, o įprastiniai ir skirti pensininkams - daugiau nei dvigubai.
Dėl šio prašymo buvo sudaryta abiejų savivaldybių specialistų darbo grupė. Pasak Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vyriausiosios specialistės Violetos Brazlauskienės, buvo sutarta, kad bus keičiami abiejų savivaldybių pasirašytos sutarties punktai dėl lėšų kompensacijoms. Tiesa, jokių konkrečių terminų nenurodoma. Dabar laukiama duomenų iš VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas".
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės teigimu, uostamiestis, iki šiol kompensuojantis visus popierinius lengvatinius bilietus, sutinka dar labiau padidinti savo finansinį indėlį.
"Klaipėdos savivaldybė yra suinteresuota, jog būtų užtikrintas reguliarus susisiekimas su artimiausiais priemiesčiais, o juose gyvenantys žmonės galėtų patogiai pasiekti savo darbo vietas arba įvairius socialinius objektus. Mes pasiūlėme, kad rajonas kiekvieną mėnesį skirtų vienodą sumą, nesvarbu, koks bus keleivių skaičius", - sakė J. Simonavičiūtė.
Anot jos, jei rajonas išasfaltuotų kelią, einantį pro Kunkių kaimą, 24-uoju maršrutu (Karklė - Melnragė) kursuojantys autobusiukai galėtų pradėti važiuoti ir šalia Romų gyvenvietės.
"Tada ir keleivių būtų daugiau, ir pats maršrutas taptų grynai rajoninis, toks, kokie yra du naujieji - Turgus - Jokūbavas ir Atgimimo aikštė - Radailiai - Šimkai", - sakė pokalbininkė.
Rašyti komentarą