Minėtas metalinis pėsčiųjų tiltas buvo pastatytas XIX a. pab. – XX a. pr. Šilutės geležinkelio stotyje. Vėliau jis buvo perkeltas į Klaipėdą. Ten jis stovėjo iki pat 2009 – ųjų, kai buvo pradėtas statyti naujas pėsčiųjų tiltas per geležinkelį.
Tiltas, kuris dar 2008 – ųjų rudenį buvo įrašytas į Kultūros vertybių registrą, buvo atsargiai išardytas, o jo dalys lig šiol saugomos specialioje aikštelėje Klaipėdos geležinkelių stoties teritorijoje.
2008 – ųjų rudenį kultūros paveldui neabejingi šilutiškiai iškėlė iniciatyvą sugrąžinti pėsčiųjų tiltą į Šilutę, šiam sumanymui tų pačių metų spalio 16 d. pritarė Šilutės r. savivaldybės taryba.
Tačiau vėliau imta ieškoti priežasčių, kaip atitolinti jo įgyvendinimą.
Pastarąjį kartą, šių metų liepą, atsakydama į eilinį „Lietuvos geležinkelių“ bendrovės raginimą perimti savo žinion istorinį pėsčiųjų tiltą, Šilutės r. savivaldybė pareiškė, kad sutiktų jį pasiimti, jeigu geležinkelininkai savo lėšomis atvežtų ir pastatytų jį geležinkelio stoties aplinkoje.
Tačiau kai AB „Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad sutinka patys finansuoti tilto konstrukcijų atvežimą į Šilutę ir iškrovimą Savivaldybės nurodytoje aikštelėje, vietos politikai nusprendė, kad Šilutei to tilto iš viso nereikia.
Tokį savo apsisprendimą Šilutės politikai ketina įtvirtinti Savivaldybės tarybos sprendimu.
Rašyti komentarą