Šilutės plente pasigedo "mikriukų"

Šilutės plente pasigedo "mikriukų"

Praėjus pustrečio mėnesio nuo Klaipėdoje įvykdytos visuomeninio transporto pertvarkos kai kurie klaipėdiečiai pradėjo reikšti pretenzijas ir dėl to, kad Šilutės plente neliko anksčiau čia važiavusių 5 ir 15 maršrutinių taksi. Uostamiesčio transportininkai savo ruožtu aiškina, kad tokia pavėluota reakcija yra dar vienas įrodymas, jog čia nebuvo didelio poreikio šios rūšies viešajam transportui.

Bene didžiausią nepasitenkinimą sukėlė 7-ojo maršrutinio taksi (Smiltelės g. - Mazūriškės) panaikinimas. Buvo pretenzijų ir dėl 2-ojo maršruto (Vingio g. - Sportininkų g). Dabar "Vakarų ekspresas" sulaukė signalų iš skaitytojų, kurie tvirtina, kad jiems trūksta "mikriukų" Šilutės plente. Esą dabar kursuojantys autobusai važiuoja per retai ir žymiai lėčiau nei "mikriukai".

VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) vadovas Gintaras Neniškis mano, kad toks pavėluotas žmonių pretenzijų reiškimas kaip tik ir įrodo, jog didelio poreikio tokioms viešojo transporto priemonėms šioje uostamiesčio dalyje nėra.

"Pirma, iki rugsėjo čia buvusiais 5 ir 15 maršrutu vežusios įmonės buvo beveik bankrutavusios. Dėl darytų pažeidimų joms jau yra sustabdytos licencijos ir jei per nustatytą terminą nepašalins trūkumų, jos bus atimtos. Kad čia nebuvo dideli keleivių srautai, rodė ir mūsų tyrimai. Taip pat ir tai, kaip čia anksčiau važinėdavo minėtieji "mikriukai" - jie dažniausiai veždavo keleivius tik piko metu, o savaitgaliais arba iš viso nevažiuodavo, arba pasirodydavo tik viena mašina", - sakė G. Neniškis.

Jis priminė, kad svarstant viešojo transporto koncepciją ir patys maršrutinių taksi įmonių atstovai pritarė nuostatai, kad "mikriukų" vykdoma ekspreso funkcija turi likti tik pagrindinėje magistralėje - Smiltelės gatvė - Taikos prospektas. O Šilutės plentas, pasižymintis dideliais transporto srautais, ypač piko metu, anot KKT vadovo, yra visiškai nepritaikytas maršrutiniams taksi, kurie stotų bet kur ir taip keltų nepatogumų kitiems eismo dalyviams. Tuo metu Taikos prospekte nuo Smiltelės iki Kauno gatvės viešajam transportui yra skirta pirma juosta.

G. Neniškis nesutinka ir su teiginiais, kad maršrutiniai taksi važiuoja žymiai greičiau nei autobusai, o pastarieji Šilutės plente esą kursuoja per retai.

"Praktiniai pavyzdžiai rodo, kad autobusai greičiu nedaug atsilieka nuo "mikriukų", nes jų vairuotojams kur kas dažniau tenka skaičiuoti pinigus, duoti grąžą, bilietėlį. Be to, jiems tenka stoti kur kas dažniau. O autobusai dabar Šilutės plente vidutiniškai važiuoja kas 4 minutes, piko metu - kas dvi tris", - tvirtino pokalbininkas.

Anot jo, nuo rugsėjo dažniau pradėjo važiuoti 5-asis autobusas. Čia buvo nukreipta viena ilgesnė transporto priemonė - ji vykdo keturis reisus rytinio ir keturis vakarinio piko metu.

"Be to, dalį Šilutės plento "uždengia" ir naujasis 15A maršrutas", - priminė G. Neniškis.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder