Įvertinus "juodosios dėžės" duomenimis, paaiškėjo, kad antrasis pilotas iki pat lėktuvo sudužimo normaliai kvėpavo ir neištarė nė žodžio. Sukelti katastrofą buvo sąmoningas antrojo piloto veiksmas, sakė prokuroras Brisas Robinas (Brice Robin). Tai negalėjo būti silpnumo priepuolis. "Mes turime kalbėti apie sąmoningą žudymą", - pabrėžė prokuroras spaudos konferencijoje Marselyje. B. Robinas sakė nenorįs kalbėti apie savižudybę, nes antrasis pilotas su savimi pražudė 149 asmenis.
Antrasis pilotas Andrėjas Lupicas (Andreas Lupitz) buvo 28 metų amžiaus. Jis neįsileido kapitono, kai šis prieš tai trumpam paliko kabiną. A. Lupicas turėjo pakankamai patirties, kad galėtų viens pilotuoti orlaivį. Jis oro bendrovėje "Germangwings" dirbo kelis mėnesius. Lėktuvo kapitonas buvo labai patyręs.
A. Lupicas nebuvo žinomas kaip teroristas. Dabar laukiama duomenų iš Vokietijos tarnybų, kurios šiuo metu kruopščiai tiria antrojo piloto aplinką.
Tyrėjai atitinkamus duomenis padarė įvertinę trečiadienį rastos "juodosios dėžės" įrašus. B. Robino duomenimis, juose girdėti, kaip kapitonas prašo antrojo piloto perimti „Flight Monitoring System" valdymą. Tada girdisi, kad kažkas - greičiausiai kapitonas - išeina iš kabinos.
Po to lėktuvas pradėjo žemėti. Tai daryta sąmoningai, rankiniu būdu. Kapitonas, norėjęs vėl patekti į kabiną, to padaryti jau negalėjo.
Pilotų kabinoje iki lėktuvo sudužimo buvo girdėti alsavimas, tai reiškia, kad antrasis pilotas buvo gyvas iki paskutinės akimirkos. Jis nekalbėjo, nors su lėktuvu buvo mėginama užmegzti ryšį.
Paskutiniame įrašo epizode girdėjosi pavojaus signalas, kuris pasigirdo greičiausiai lėktuvui artėjant prie žemės, taip pat lyg trenksmas, nes orlaivis galbūt kliudė kalną. Keleivių riksmai girdėti tik paskutinę minutę, nes jie greičiausiai nesuprato, kas vyksta. Antrasis pilotas per paskutines aštuonias minutes nemėgino užmegzti kontakto su oro dispečeriais, nors jie tai mėgino daryti.
Rašyti komentarą