Sudužęs norvegų "Hercules" greičiausiai skrido be autopiloto

Sudužęs norvegų "Hercules" greičiausiai skrido be autopiloto

Karinis norvegų "Hercules" lėktuvas, kuris ketvirtadienį trenkėsi į aukščiausią Švedijos Kebnekaisės kalną, tikriausiai skrido kuo arčiau žemės, kad nebūtų pastebėtas.

Norvegų kariuomenės "Hercules" junginio vadas pulkininkas leitenantas Trondas Solona (Trond Solona) mano, kad pilotai skrido išjungę autopilotą, ir tai greičiausiai yra viena šios avarijos priežasčių.

"Jų planas buvo, jei oro sąlygos leis, atlikti taktinį skrydį", - norvegų dienraščiui "Aftenposten" sakė T. Solona.

Taktinis skrydis reiškia skridimą nedideliame aukštyje išnaudojant vietos reljefą, dažnai be autopiloto.

Nelaimė įvyko Švedijos šiaurėje per karines pratybas, kuriose dalyvauja 16 tūkst. kareivių iš 15 valstybių.

Norvegijos ginkluotosios pajėgos tvirtina, kad vienas pratybų elementų buvo naikintuvų antpuolis prieš "Hercules".

Švedų karinio lėktuvo pilotas Stefanas Karlis (Stefan Kaarle) sako, kad "Hercules" prarado radijo ryšį ir išnyko iš radaro dar prieš naikintuvams jį aptikus.

Sudužusio orlaivio įgulą sudarė keturi vyrai ir moteris, visi norvegai. Paieškų operaciją kalnuose Švedijos šiaurėje apsunkino blogos meteorologinės sąlygos. Joje dalyvavo tiek sraigtasparniai ir lėktuvai, tiek antžeminės gelbėjimo tarnybos.

Sudužęs lėktuvas yra "C-130 J Super Hercules" transportinis lėktuvas, pagamintas JAV bendrovėje "Lockheed Martin".

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder