"Rugsėjo 9-osios rytą pastebėjau buto koridoriuje telkšančią balą. Iš karto nubėgau pas kaimyną, bet jis atsakė, kad pas jį viskas gerai, ir į mano bėdas nekreipė dėmesio", - "Vakarų ekspresui" papasakojo Naikupės gatvės 19 numeriu pažymėtame daugiabutyje gyvenanti Sigita.
Ji teigia apie tai pranešusi namų priežiūros bendrovei "Mano būstas" priklausančiai avarinei tarnybai.
Net neužsuko vandens
"Darbininkai irgi nesigilino į mano problemą, tik konstatavo, kad trūko šilto vandens vamzdis, ir pažadėjo, kad problemą atvyks spręsti tą pačią dieną popiet", - sakė mokytoja dirbanti klaipėdietė. Tačiau pagalbos tą pačią dieną ji ne tik kad nesulaukė - darbuotojai net neužsuko vandens.
Visą dieną bute per sienas pliaupė vanduo: apibėgo virtuvės, vonios kambario ir koridoriaus sienos.
"Keliasdešimt kartų skambinau avarinei tarnybai, o jos darbuotoja roboto balsu vis kartojo: "Jums paskambins, laukite", - pasakojo daugiabučio gyventoja.
Darbų vadovas atsiprašinėjo
Tik kitą dieną atvykęs darbų vykdytojas sugebėjo nustatyti gedimo priežastį. Pasirodo, vanduo tekėjo iš virš minėtos moters gyvenančio kaimyno buto.
"Darbuotojai jau buvo pakeitę vamzdį, kurio, pasirodo, visai nereikėjo keisti", - pasakojo Sigita, kurios teigimu, pats darbų vykdytojas jos asmeniškai atsiprašė, pripažino bendrovės kaltę ir žadėjo atsiųsti papildomą brigadą, kuri bent minimaliai padėtų sutvarkyti butą.
"Niekas taip ir neatvyko", - apie neišsipildžiusius remontininkų pažadus pasakojo klaipėdietė.
Anot jos, visos bėdos tuo nesibaigė: dėl sudrėkusių sienų iš vienos rozetės pažiro liepsnos, todėl visame bute teko išjungti elektrą.
"Gyvenu kaip akmens amžiuje: šlapiomis sienomis, be elektros", - pasakojo Sigita, pridūrusi, kad iš "Mano būsto" jau nieko nebesitikinti, kaip ir iš kaimyno, kuris esą yra asocialus, mėgstantis pakilnoti taurelę.
Žadėjo tarpininkauti
"Mano būsto" atstovas spaudai Paulius Ugianskis "Vakarų ekspresui" pasakojo, kad į avarijos vietą darbuotojai nuvyko tik gavę skambutį.
Esą meistrai apžiūrėjo įvykio vietą ir nustatė, kad yra trūkęs karšto vandens stovas, pro kurį, kaip buvo manyta, sunkėsi vanduo.
"Kaip ir įprasta tokiais atvejais, buvo nutrauktas karšto vandens tiekimas, o santechnikai išvyko pirkti atsarginių dalių", - tikino bendrovės atstovas, nors moteris aiškino, kad vanduo į butą tekėjo visą parą.
"Paaiškėjo, jog taip yra dėl to, jog butuose sumontuoti naujos kartos vandens maišytuvai, kurie, net ir išjungus karštą vandenį, praleidžia šaltą vandenį net ir į uždarytą stovą. Dar kartą į įvykio vietą atvykę meistrai pakeitė trūkusį stovą, tačiau pastebėjo, jog vanduo vis tiek sunkiasi per sieną", - pasakojo P. Ugianskis.
Beje, jis moters pastebėjimą, kad darbuotojai pakeitė ne tą vamzdį, įvardijo kaip įmonės specialistų atidumą bei profesionalumą - esą jie po paros sugebėjo pastebėti, jog vanduo varva iš kito buto.
"Paaiškėjo, jog jis prateka iš viršutinio aukšto bute esančios skalbyklės. Patekę į kaimyno butą meistrai rado avarijos židinį - susidėvėjusį skalbyklės žarnos balnelį", - sakė P. Ugianskis, paminėjęs, kad savo kaltę pripažino ir kaimynas.
Vis dėlto, P. Ugianskio teigimu, bendrovė "dės visas pastangas", kad užlieto buto savininkei kaimynas kompensuotų visus patirtus nuostolius.
Rašyti komentarą