Šiandien, spalio 22 d., pradedama antrojo verslo situacijų konkurso Baltijos šalių studentams „Creative Shock'12" komandų registracija. Šiais metais konkurso dalyviai kurs marketingo, viešųjų ryšių, komunikacijos strategijas socialiniams verslams ir organizacijoms. Gruodžio 1-2 dienomis, finale, paaiškės, kieno idėjos buvo geriausios ir kas vertas pagrindinio prizo – susitikimą su tarptautinės Verslo taikos premijos laureatu Vladu Lašu. Konkursą inicijuoja ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybė. Registruotis jau galima www.creativeshock.org
„Konkursu siekiame didinti socialinio verslo žinomumą bei ugdyti studentų verslumą, strateginį mąstymą. Konkurso dalyviai turės galimybę ne tik įgyti naujų žinių, bet ir patys kurti pridėtinę vertę tiek verslui, tiek visuomenei“, – sako vienas iš konkurso organizatorių Aras Dapkus.
„Creative Shock'12" dalyviams reikės įveikti tris etapus. Pirmasis – atrankinis – reali socialinio verslo situacija, atkeliavusi iš Filipinų. Šią užduotį pristato visame pasaulyje žinoma organizacija „Gawad Kalinga", padedanti skurdo nualintiems žmonėms: kuria bendruomenes, stato joms namus bei padeda išgyventi. Antrajame etape konkurso dalyviai gaus Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) paruoštą užduotį, kurios metu turės sugeneruoti partizaninio marketingo strategijas tokioms Lietuvos socialinėms organizacijoms kaip „Pagalbadaiktais.lt“, „Kitas variantas“, „Vaikų linija" ir kitoms. Penkios geriausios komandos keliaus į finalą ir turės ten pateikti verslo sprendimus realiam socialiniam verslui iš Baltijos šalių. Kokiai organizacijai, konkurso iniciatoriai neatskleidžia.
Finalinę programą papildys atvirų paskaitų ciklas: savo žiniomis dalinsis marketingo specialistai ir socialinio verslo atstovai. Taip pat dalyvių laukia komandos formavimo programa ir kontaktų pasikeitimo vakaras – finalininkai turės galimybę gyvai pabendrauti su įvairiais įmonių bei organizacijų atstovais, dėstytojais ir lektoriais.
Baltijos šalių studentai, norintys dalyvauti konkurse, turi suformuoti 3-4 žmonių komandas, užpildyti registracijos anketą „Creative Shock'12" interneto svetainėje ir atsiųsti savo CV. Registruotis gali bakalauro ir magistro studijų visų kursų studentai. Registracija tęsis iki lapkričio 2 d.
Mūsų šalyje rengiamas konkursas – tai Tarptautinės verslumo savaitės, minimos daugiau nei 50-tyje šalių, dalis. Šia savaite siekiama lavinti jaunų žmonių kūrybiškumą, verslumą bei novatoriškumą. Pagrindinis Tarptautinės verslumo savaitės organizatorius Lietuvoje – ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.
Rašyti komentarą