VGTU vykusiame hakatone - ir kompiuterinis žaidimas apie garsųjį bėglį Igor Molotkov

VGTU vykusiame hakatone - ir kompiuterinis žaidimas apie garsųjį bėglį Igor Molotkov

Bemiegės naktys, neribotas kūrybiškumas ir sėkmingas bendradarbiavimas – to iš dalyvių pareikalavo savaitgalį Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) vykęs renginys „Hacker Games: Vilnius“. Tai  – startuolių dirbtuvės, kuriose dalyvauti kviečiami dizaineriai, programuotojai, vadybininkai, rinkodaros ir kitų sričių specialistai bei inovacijomis, startuoliais besidomintys žmonės. Dalyviai šįsyk pademonstravo ir greitą reakciją į nūdienos įvykius – vienas iš hakatono projektų buvo kompiuterinis žaidimas apie garsųjį bėglį su automatiniu ginklu AK-74 Igor Molotkov.

Nemokamas renginys, pritraukęs net 130 dalyvių, startavo penktadienį, kuomet buvo sudarytos 28 komandos, pristatytos jų idėjos ir pradėti darbai. Dalyviai savo produktui ar jo prototipui sukurti laiko turėjo tik iki sekmadienio, tad darbas vyko ir dieną, ir naktį. Penkiolika naktinėti pasiryžusių komandų kūrė įvairius kompiuterinius žaidimus, likusieji (išskyrus vieną vaikiną, kūrusį techninę įrangą) varžėsi sprendimų verslui ir kasdieniam vartotojui (software) kategorijoje. Iš kiekvienos jų buvo išrinkta po du pirmosios vietos laimėtojus.

„Renginys „Hacker Games: Vilnius“ puikiai atspindi, kaip įvairių sričių žinovai, suvieniję savo jėgas, sujungę turimas kompetencijas, gali sukurti tai, kas taptų neįmanoma dirbant atskirai. Taigi, bendradarbiavimas – viena svarbiausių vertybių, kurią laikome prioritetine ir savo universitete“, – sakė VGTU Verslo vadybos fakulteto dekanė ir šio renginio vertinimo komisijos narė Jelena Stankevičienė.

Bene smagiausia renginio idėja priklausė komandai, pasivadinusiai „Igor“ ir visą savaitgalį kūrusiai žaidimą apie tai, kaip turbūt šiuo metu garsiausias Lietuvos nusikaltėlis I. Molotkov vaikšto po miestą, gąsdina žmones, važiuoja autobusu. Projektus vertinusi komisija kūrėjams rekomendavo kuo greičiau žaidimą patalpinti į internetą ir taip per kelias dienas galimai užsidirbti ne vieną tūkstantį eurų.

Nustebino ne tik „Hacker Games: Vilnius“ dalyvių kūrybiškumas, bet ir amžius – komandą „Rad Games“, kūrusią nuotykių žaidimą, sudarė du 14-mečiai ir vienas 11-metis. Berniukai sakėsi hakatone norėję dalyvauti dėl ateityje praversiančios vertingos patirties.

Nors visi hakatono dalyviai būrėsi į komandas, vieną jų sudarė tik vienas žmogus. Tai – 29-erių Dmitrij, studijavęs politikos mokslus ir jau tris metus užsiimantis žaidimų dizainu. Vaikinas teigė, jog tokie renginiai jį įkvepia kurti naujus dalykus – šįkart jo tikslas buvo pasižiūrėti, kiek per 48 valandas sugebės padaryti nuo nulio. Pasirodo, per šį laikotarpį įmanoma tikrai nemažai: Dmitrij sukūrė blokelių žaidimą, už kurį jam buvo skirta pirmoji žaidimų kategorijos vieta bei specialūs „Topo Centro“ prizai. Tokio pačio įvertinimo nusipelnė ir komanda, sukūrusi žaidimą „KoopDungeon“, kurį vienu metu gali žaisti keli žaidėjai.

Pirmoji vieta sprendimų verslui ir kasdieniam vartotojui kotegorijoje skirta komandai „eVRy Launcher“, sukūrusiai virtualios realybės mobilias aplikacijas tvarkantį ir jų ieškantį įrankį – jiems atiteko UAB „Koralis“ prizas. Tuo tarpu „Transfer Go“ įsteigta dovana atiteko komandai, sukūrusiai įrankį, pagelbėsiantį verslui tvarkytis socialiniame tinkle „Twitter“.

Visą savaitgalį „Hacker Games“ dalyvavo įvairių sričių mentoriai, kurie konsultavo komandas ir padėjo tobulinti jų produktus bei verslo planus. Šį hakatonų ciklą organizuoja VšĮ „Versli Lietuva“ ir bendruomenė „Startup Lithuania“, o šiemet prie partnerių prisijungė ir VGTU.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder