Mokykla antrus metus dalyvauja projekte „Kūrybinės partnerystės. 2011/2012 mokykla buvo tyrinėjanti, 2012/2013 m. - pokyčių. „Pokyčių mokykloje“ vykdomi didesni kūrybiško mokymosi projektai, įtraukiantys visą mokyklos bendruomenę.
„Kūrybinės partnerystės“ – tai pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymosi programa, vykdoma visoje Lietuvoje. „Kūrybinės partnerystės“ bendrai veiklai suvienija moksleivius, mokytojus ir kūrėjus. Kūrybiškumas tampa neatsiejama bendrojo ugdymo proceso dalimi, todėl įprastinis mokymasis virsta įdomesniu bei labiau motyvuojančiu procesu. „Kūrybinių partnerysčių“ programa Lietuvoje vykdoma remiantis Jungtinės Karalystės programos „Creative Partnerships“ patirtimi.
„Kūrybinių partnerysčių“ projekto tikslas – ieškoti būdų, kaip atskleisti mokinių kūrybingumą bendrojo ugdymo proceso metu, kaip mokinius įkvėpti ir padėti jiems mokytis bei pasirengti sėkmingai veikti šiuolaikinėje visuomenėje.
Projektas vykdomas Švietimo ir mokslo ministerijos iniciatyva, iš dalies remiamas Europos socialinio fondo. Projektą „Kūrybinės partnerystės" įgyvendina Ugdymo plėtotės centras.
Klaipėdos Vydūno vidurinės mokyklos septintokai, aštuntokai ir devintokai kartu su kūrybine agente Skaiste Kazarauskaite, kūrybiniais praktikais: teatro režisieriumi Tomu Jašinsku, chemiku Deividu Vainausku ir architektu Kristijonu Murausku, kuruojančia mokytoja Inesa Aleksiene bei mokyklos bendruomene aiškinosi mokyklos tobulintinas sritis ir galimybes kartu realizuoti bendrus sumanymus.
Mokykloje vykdyti du projektai. Projektas „Bendrakeleiviai“ skirtas mokytojų kūrybinių įgūdžių tobulinimui. Projektas „Kūryba = O2“ skirtas dailės ir bendrųjų mokomųjų dalykų integracijai, padedant mokiniams geriau įsisavinti dalykines žinias. Septintokai kartu su mokytojais ir praktiku T. Jašinsku kūrė pagalbinį metodų sąsiuvinį skirtą mokytojams. Aštuntokai ir architektas K. Murauskas projektavo ir sukūrė baldus interaktyviai mokymosi erdvei. Devintokai ir chemikas D. Vainauskas – minėtą erdvę užpildė įvairiais moksliniais objektais bei instrukcijomis, kaip patiems pasidaryti prietaisus ir suprasti jų veikimo principą.
Rašyti komentarą