Aktorė Larisa Kalpokaitė tapo reklamos veidu

Aktorė Larisa Kalpokaitė tapo reklamos veidu

Šviežio pieno produktų gamintoja "Danone" savo jogurto "Activia" reklamos veidu Lietuvoje pasirinko žymią šalies aktorę Larisą Kalpokaitę. Nuo spalio gerbėjai galės ją matyti ne tik teatre, bet ir reklaminiuose funkcinio jogurto klipuose.

"Larisa visus žavi savo energija ir atvirumu, be to, yra labai inteligentiška. Mūsų atlikta apklausa parodė, jog lietuvėms ši aktorė atrodo šilta ir maloni. Būtent tokios asmenybės ieškojome reklaminei kampanijai, kurios tikslas papasakoti, kad moterys turi natūralią priemonę kovai su pilvo pūtimu", - sako Renata Grikšelytė-Dantė, "Danone" ryšių su visuomene vadovė Baltijos šalims.

Lietuvoje vyksiančią reklaminę kampaniją sudaro trys klipai, kuriuose pasirodo L.Kalpokaitė. Analogiška kampanija bus pristatoma ir kitose Baltijos šalyse, kurioms skirtuose reklaminiuose siužetuose nusifilmavožymi Latvijos televizijos ir radijo laidų vedėja Baiba Sipeniece-Gavare ir Estijos televizijos laidų vedėja bei populiaraus žurnalo vyriausioji redaktorė Krista Lensin.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder