Ingrida Šimonytė

Gintaras Furmanavičius: Naudojasi juodosiomis technologijomis, siekdama padidinti peržiūrų skaičių?

(7)

Kaip teisingoji žiniasklaida naudojasi juodosiomis technologijomis, siekdama padidinti peržiūrų skaičių.

Perskaitę tik antraštę, ką daro daugiau, nei 70 procentų skaitytojų, beveik visi galvoja, kad Ingrida Šimonytė „atidžiai neperžiūrėjo” reklamos.

O dabar paskaitykite tekstą:

„Visų pirma, ten – ne I. Šimonytė.

Antra, reklama buvo iš karto išjungta, kai pirmas komentaras atsirado, kad tai galimai I. Šimonytė.

Tas paveiksliukas generuotas dirbtinio intelekto“, – aiškino B. Bliudžius.

Į klausimą, ar reklamoje rodoma moteris nepanaši į premjerę, jis atsakė taip:

„Mes, žinokite, daug reklamų dedame ir taip atidžiai neperžiūrėjome.“

Ekrano nuotr.

Pirmą kartą šis įrašas paskelbtas jo autoriaus asmeninėje Facebook paskyroje   

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder