Gintaras Furmanavičius: Pirmoji kregždė

(3)

„Technologijų bendrovės sprendimas atsisakyti reklamos 2024 m. Paryžiaus olimpinėse žaidynėse sulaukė dėmesio po prieštaringai vertinamo pasirodymo per atidarymo ceremoniją. Misisipėje įsikūrusi telekomunikacijų ir technologijų bendrovė „C Spire"* šeštadienio rytą paskelbė nutraukianti ryšius su renginiu.

Pranešimas pasirodė netrukus po pasirodymo, kuriame dalyvavo drag queens bei šokėjai ir kuris buvo suprastas kaip Leonardo da Vinčio „Paskutinės vakarienės" parodija.

„Mus sukrėtė pasityčiojimas iš „Paskutinės vakarienės" per Paryžiaus olimpinių žaidynių atidarymo ceremoniją. Bendrovė „C Spire" pašalins savo reklamą iš olimpinių žaidynių", - skelbė „C Spire" X.

Peformansas, kuris vyko ant Debilly tilto, kurio fone matėsi Eifelio bokštas ir Senos upė, prasidėjo trims prancūzų drag queens ir kitiems atlikėjams stovint pakylos apačioje.

Bendrovė „C Spire" nenurodė, kokio pobūdžio reklamą ketino rodyti per olimpines žaidynes, ir neatskleidė, kokį finansinį poveikį turėjo jos sprendimas pasitraukti. Atrodo, kad bendrovės sprendimui įtakos turėjo neigiama reakcija iš įvairių sluoksnių, kurie pasirodymą laikė nepagarba religinei ikonografijai.”

https://www.marca.com/.../28/66a6179ae2704e11ab8b4577.html

*„C Spire" metinės pajamos yra 6,2 milijardo dolerių. Bendrovėje „C Spire" dirba 1 447 darbuotojai, o vienam darbuotojui tenkančių pajamų santykis yra 4 270 907 USD.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder