Jurgita Žemaitytė: Siegel ir Suodaičio drama: cirkas už pinigus
(2)Jeigu jūs esate vienas iš nedaugelio nežinančių, kas yra šie žmonės, patikėkite - nieko nepraradote. O štai kiti praranda per daug savo laiko ir... pinigų.
Neketinu atpasakoti šių žmonių „meilės" istorijos, nes visai nesvarbu, ar figūruotų čia jie ar visai kiti, esmė - kaip mokami dideli pinigai už akių dūmimą.
Tegul nesupyksta influenceriai, nes daugelis jų užsiima būtent tuo.
Pasakoja apie nebūtas patirtis, dalijasi perdėtais jausmais, beria dirbtines ašaras vien tik tam, kad jų nuotraukomis, vaizdo įrašais dalintųsi kuo daugiau žmonių.
Ar bent jau jas pamatytų, nes kiekvienas jūsų žvilgsnis - pinigai.
Jie net vaikus gimdo tam, kad sekėjų armija socialiniuose tinkluose būtų didesnė!
Bet juk visa tai neturėtų būti naujiena mąstantiems žmonėms. Tada kyla klausimas - kaip gali būti, jog tokių niekučių kūrėjai sugeba iš nieko kalti pinigus?
Čia jau reikia pripažinti, jog parduoti save sugeba ne visi.
Tačiau, kol vieni pardavinėja savo žinias, pavyzdžiui, derėdamiesi dėl didesnio atlyginimo ar geresnių sąlygų su darbdaviu, kiti pardavinėja savo gyvenimą... ir tą - absoliučiai suvaidintą.
Ir perka gi žmonės!
Pasirodo, išleidžia milijonus už tą visiškai „feikinį" (netikrą - liet.k.) turinį. Kaip sakoma, jei yra paklausa, bus ir pasiūla.
Kaip tyčia prieš pora dienų socialinio tinklo grupėje buvo klausimas, ar moterys perka Siegel reklamuojamą produkciją, ar yra patenkintos jos kokybe (nepykite, Siegel gerbėjai, kad vėl miniu jūsų deivės vardą, bet tiesiog dabar ji „ant bangos").
Tai iš keliasdešimt atsakiusiųjų vos pora buvo patenkintųjų.
Kitos moteriškės kokybe per daug nesiskundė, bet teigė radusios tą patį produktą gerokai mažesne kaina kitur.
Ar tai stebina?
Čia ir didžiausias absurdas - pasirodo, kad daugelį stebina.
O tai jau akmuo ne į Siegel, bet į visuomenės daržą.
Rašyti komentarą