Verslininkė Jolanta Blažytė: Įtraukusis ugdymas. kodėl ne Seime

(34)

Dabar taip madingo ir Švietimo ministerijos sugalvoto „įtraukiojo“ ugdymo vaizdelis kartais būna toks: Cituoju 77.lt: „ Šiandien vėl apspjaudė, klasės auklėtoja pripažįsta, kad nieko padaryti negali. Tik informavo, kad jūsų dukrai klasėje nesaugu.

Vaikas su spec. poreikiais“, – tokia patirtimi anonimiškai dalijasi viena mama.

Atsiranda ir daugiau istorijų, kurios įtraukųjį ugdymą piešia labai juodomis spalvomis – nuo tokių, kai specialiųjų poreikių turintis vaikas tiesiog triukšmauja ir trukdo susikaupti, iki tokių, kai tėvams tenka mokyklai grasinti advokatais, nes jų vaikai ir net mokytojai vieno mokinio paprasčiausiai bijo.

„Jau antrus metus klasė kenčia pas mus nuo smurtautojo.

Kandžiojasi, vaikosi su šakute po valgyklą, pr…. į batus rūbinėje.

Kaip mokytoja dar nenušoko nuo proto, neįsivazduoju.

Su padėjėjomis situacija prasta.

Skaitau komentarus, kažkas baisaus... pati dažnai sūnui aiškinu kaip apsiginti jei nebegali pabėgti.

Pasirodo daugybė vaikų patiria fizinį ir psichologinį smurtą kasdien mokykloje iš klasiokų“, – antrina kita mama.”

Vnž, vaikai, pasimokę vienoje klasėje su smurtautoju, tikrai sužinos, kas yra “įtraukusis” ugdymas.

Kas toliau?

Toliau šeimos kūrimas su smurtautoju ir pasididžiavimas tuo, kad “mūsų šeima yra “įtrauki”?

Juk jei jau vystome tą “įtraukumo” ideologiją, tai reikia vystyti visose gyvenimo srityse, aniaaa?

Beje, o Seime nereiktų įdarbinti bent kelių smurtautojų, kurie kasdien spaudytų ant mūsų parlamentarų “išprosytų” kaklaraiščių ar priš….tų jiems į batus?

Juk Seimas taip pat turėtų būti įtraukus, aniaaa?

Pirmą kartą šis įrašas paskelbtas jo autoriaus asmeninėje Facebook paskyroje.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder