"Alaska Airlines" Boeing 737 incidentas: trūksta varžtų ant durų, kurios nulėkė ore
(1)Incidento metu 5 kilometrų aukštyje iš lėktuvo išlėkė vadinamasis durų kamštis - fiuzeliažo dalis, kuri kai kuriose modifikacijose įrengiama kaip avarinio išėjimo durys, tačiau "Alaska Airlines" lėktuve ji nebuvo naudojama.
Pirmojoje NTSB tyrimo ataskaitoje teigiama, kad trūko keturių varžtų, kurie būtų pritvirtinę nenaudojamas duris prie fiuzeliažo.
Dėl to skrydžio metu visa sekcija "pasislinko ir atsiskyrė nuo fiuzeliažo", palikdama skylę lainerio kabinoje ir sukeldama oro slėgio sumažėjimą.
Avarijos metu išvengta aukų, bet galėjo baigtis daug blogiau
NTSB anksčiau teigė, kad skrydžio metu atsiskyrė visos 12 jungiamųjų detalių.
Ataskaitoje taip pat teigiama, kad kamštis buvo nuimtas siekiant sutaisyti pažeistas kniedes, tačiau "Boeing" taip ir nepateikė NTSB informacijos apie tai, kas atidarė ir uždarė durų kamštį, kaip tiksliai tai buvo padaryta ir kokiais dokumentais remiantis.
"Tyrimas tęsiamas siekiant nustatyti, kokiais gamybos dokumentais remiantis buvo leista atidaryti ir uždaryti kairiųjų vidurinių [avarinio] išėjimo durų kamštį kniedžių remonto metu", - sakoma NTSB ataskaitoje.
Sausio pabaigoje JAV federalinė aviacijos administracija (FAA) leido pradėti vėl naudoti "Boeing 737 Max 9" orlaivius, kurių skrydžiai po incidento buvo sustabdyti.
Agentūra taip pat pranešė, kad parengė patobulintą techninės priežiūros procedūrą, kuri turėjo būti atliekama kiekviename pagamintame orlaivyje prieš pradedant skrydžius.
Kartu FAA pareiškė, kad neleis "Boeing" plėsti "737 Max" šeimos orlaivių gamybos, kol neįsitikins, kad visos per patikrinimus nustatytos gamybos problemos yra pašalintos.
Anksčiau "Alaska Airlines" generalinis direktorius Benas Minicucci teigė, kad nuo surinkimo linijos nukentėjęs orlaivis nuvažiavo su sugedusiomis durimis.
Be to, per patikrinimus po incidento lėktuvuose rasta daug atsilaisvinusių varžtų.
Rašyti komentarą