Be transporto: kaip vyras per 25 metus apkeliavo pasaulį

Per pastaruosius 25 metus su savo ekspedicija „Goliatas“ apkeliavęs visą pasaulį, Karlas Bušbis (Carl Bushby), prieš grįždamas namo, susidūrė su viena didžiule kliūtimi, kuri gali sukelti abejonių dėl visos jo misijos. Apie tai rašo LADbible.

55-erių metų iš Halo kilęs vyras nenuilstamai dirba daugiau nei du dešimtmečius nuo tada, kai 1998 m. lapkričio mėn. leidosi į savo gyvenimo kelionę.

Jis eina „nenuilstančiais žingsniais“ į beveik kiekvieną pasaulio kampelį, pradėdamas savo milžinišką ekspediciją iš Punta Arenas, Čilės, siekdamas kuo greičiau grįžti į gimtąjį miestą.

Iš pradžių tikėtasi, kad jo milžiniškas žygis truks 12 metų, tačiau Karlas savo kelyje susidūrė su daugybe problemų, įskaitant tai, kad buvo suimtas Rusijoje už tai, kad atvyko ne į reikiamą įvažiavimo punktą, susidūrė su vizų išdavimo problemomis, nukentėjo nuo gamtos stichijų ir turėjo įveikti „spragas“ tarp šalių.
 

Kadangi pagal ekspedicijos „Goliatas“ taisykles jis privalėjo keliauti tik pėsčiomis, jam teko susidurti su sunkumais patekti į kai kurias vietas. Pirmasis tarpas buvo Darjeno sąsiauris tarp Kolumbijos ir Panamos, antrasis - Beringo sąsiauris tarp JAV ir Rusijos, trečiasis - tunelis po Lamanšu tarp Prancūzijos ir Jungtinės Karalystės.

Jam pavyko apeiti pirmuosius du, tačiau trečiojo ir paskutiniojo perėjimo jam dar teks įveikti.
 

Carlas negali persėsti į jokią transporto priemonę, todėl jam teks gerokai padirbėti, kad įveiktų Lamanšą ir užbaigtų paskutinį savo kelionės aplink pasaulį etapą.

Jis galėtų plaukti tolyn, tačiau, atsižvelgiant į išsekimą, žemą temperatūrą ir nestabilius orus, su kuriais jis neabejotinai susidurs, tai nėra gera mintis.

Buvusiam desantininkui lieka tik viena išeitis - pėsčiomis praplaukti tuneliu po Lamanšu, vengiant traukinių, kursuojančių 24 valandas per parą, 365 dienas per metus.
 

Yra būdas, kaip tai padaryti nemetant savęs po atvažiuojančiais vagonais, tačiau Carlas turės sakyti „prašau“ mirksėdamas blakstienomis, jei nori gauti leidimą rinktis šį maršrutą.

Pasak „Getlink Group“, tarp įprastų geležinkelio ruožų yra pastatytas nedidelis papildomas 4,8 m skersmens tunelis, skirtas techninės priežiūros darbuotojams. Šis aptarnavimo tunelis „yra tarp dviejų geležinkelio tunelių 15 metrų atstumu nuo kiekvieno iš jų“, bet ne visai saugus.

Juo paprastai naudojasi techninės priežiūros ir avarinių tarnybų ekipažai, tačiau jis gali praversti ir britui, kai jis pasieks finišo liniją.

Vienintelė problema ta, kad norėdamas naudotis tuneliu jis turės gauti specialų atitinkamų pareigūnų leidimą ir tinkamą sankciją, nes žmonėms neleidžiama juo keliauti pėsčiomis. Tačiau Karlas laiko pirštus sukryžiavęs, kad juos įtikins, kai papasakos apie savo ekspediciją į Galijotą.
 

Jis sakė: „Ar jie pasakytų „ne" po dešimtmečius trukusių pastangų ir tik 33 kilometrus nuo namų?“.

Jis tikrai gali eiti pėsčiomis, tačiau nežinia, ar jam taip pat pavyks prabilti ir įtikinti Lamanšo tunelio vadovus leisti jam tokiu būdu užbaigti savo didžiulį žygį.

Šaltinis: tsn.ua

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder