Prie kampanijos prisijungė tokie gigantai kaip „Sainsbury's", „Morrisons", „Aldi" ir „Ocado". Vėliau jų sąrašą papildė „Waitrose" ir „Co-op" tinklai. Prekybininkai savo svetainėse sukūrė specialias rubrikas.
Prekybos centrai tikina, kad sezonines daržoves ir vaisius jiems tieks būtent britų gamintojai.
Jungtinės Karalystės „Aldi" svetainėje yra skyrius „Geriausia iš britiškų". „Daugelį mūsų produktų tiekia Didžiosios Britanijos gamintojai, - nurodoma pranešime. - Pagal britiškos kilmės šviežių produktų kiekį esame rinkos lyderiai."
Tokį žingsnį prekybos tinklai žengė po atviro deputato Liuko Evanso (Luke Evans) laiško. Jis raštu kreipėsi į aštuonių didžiųjų prekybos tinklų vadovus ir paprašė svetainėse sukurti filtrus, kurie leistų vartotojams lengviau rasti britiškus produktus.
Laišką pasirašė ir 125 kiti deputatai. Taip pat L.Evansas patikino, kad susisieks su „Tesco" ir „Asda"- dviejų, prie akcijos neprisijungusių prekybos tinklų vadovybe bei pabandys juos įtikinti pasekti konkurentų pavyzdžiu.
Rašyti komentarą