„Mokslui buvo mažai vietos“: buvęs „OceanGate“ darbuotojas pavadino „Titano“ katastrofą neišvengiama
Deividas Lokridžas (David Lockridge), buvęs „OceanGate“, kuri yra giliavandenį laivą sukūrusios bendrovės vadovas, per JAV pakrančių apsaugos tarnybos posėdį sakė, kad jis įspėjo bendrovę apie povandeninio laivo saugumo problemas, tačiau jos buvo visiškai ignoruojamos.
Jo pareiškimas nuskambėjo po to, kai Pakrančių apsaugos tarnyba pirmą kartą paskelbė vaizdo įrašą, kuriame užfiksuotos „Titano“ liekanos. Vaizdo įraše ant vandenyno dugno matėsi nulūžęs uodegos kūgis, o aplink jį - laivo fragmentai.
Lokridžas pažymėjo, kad „OceanGate“ projekto „visa idėja“ buvo „užsidirbti pinigų“.
„Mokslui buvo labai mažai vietos“, - patikino jis.
Buvęs operatyvinis direktorius taip pat pasidalijo abejonėmis dėl to, kaip 2017 m. buvo pastatytas „Titanas“.
„[Aš] neturėjau jokio pasitikėjimo ir labai garsiai apie tai kalbėjau, ir vis dar kalbu“, - sakė jis.
Jau 2018 m. Lockridge'as buvo atleistas, o bendrovė jį padavė į teismą, pabrėždama, kad jis atskleidė konfidencialią informaciją reguliavimo institucijoms. Bendrovė „OceanGate“ taip pat kaltino Lockridge'ą, kad jis atsisakė atsižvelgti į pagrindinio inžinieriaus patikinimus šiuo klausimu.
Lockridge'as ir „OceanGate“ 2018 m. lapkričio mėn. išsprendė savo ieškinį.
Kas žinoma apie povandeninio laivo „Titan“ sprogimą
Laikraštis „The Guardian“ priminė, kad JAV pakrančių apsaugos tarnybos posėdis dėl „Titan“ tragedijos įvyko praėjus daugiau nei metams po to, kai povandeninis laivas sprogo giliai po vandeniu dėl didelio vandenyno slėgio.
Penki žmonės kartu su „OceanGate“ generaliniu direktoriumi Stocktonu Rushu žuvo 2023 m. birželio mėn. Kitos aukos buvo britų tyrinėtojas Gamishas Gardingas, britų verslininkas Shahzada Dawoodas ir jo sūnus Sulemanas bei prancūzų naras Paul-Henri Narjole.
Šaltinis: unian.net
Rašyti komentarą