Dalis Rusijos oro laivyno gali nustoti skraidyti

Nėra atsarginių dalių: dalis Rusijos oro laivyno gali nustoti skraidyti

Pirmasis didelis Rusijos keleivinis lėktuvas "Superjet 100" gali nustoti skraidyti dėl uždegimo žvakių trūkumo. Uždegimo žvakės Rusijos ir Prancūzijos SaM146 varikliams būdavo tiekiamos iš JAV, tačiau, Rusijai pritaikius sankcijas dėl jos plataus masto invazijos į Ukrainą, jų tiekimas buvo sustabdytas ir atsirado jų trūkumas, rašo RBC, remdamasi oro linijų pareigūnais.

Praėjusį mėnesį Rusijos oro linijų bendrovės "IrAero" generalinio direktoriaus pirmasis pavaduotojas Vladimiras Panfilovas parašė laišką Rusijos pramonės ir prekybos ministerijai, kuriame įspėjo, kad daliai "Superjet" lėktuvų parko "artimiausiu metu" gresia laipsniškas visiškas skrydžių nutraukimas dėl žvakių trūkumo.

Tačiau "IrAero" generalinis direktorius Jurijus Lapinas sako, kad yra keletas atsarginių žvakių, todėl problemos galimos, bet ateityje. "Rostec" ketina gaminti savo žvakes ir sako, kad jų tiekimas prasidės jau šiais metais. 

Grėsmės Rusijos lėktuvui "Superjet 100

Sukhoi Superjet 100 yra Rusijos keleivinis lėktuvas, skirtas 87-108 keleiviams skraidinti iki 4600 km. Jį Rusijos oro linijų bendrovės naudoja vidaus skrydžiams.

Tai pirmasis didelės serijos keleivinis orlaivis Rusijoje, jis gaminamas nuo 2007 m. Jį sukūrė Suchojaus civilinių orlaivių kompanija, dalyvaujant Prancūzijos ir Italijos bendrovėms. 

Lėktuve naudojami SaM146 varikliai, pagaminti Prancūzijos bendrovės "Safran", kuri pasitraukė iš Rusijos rinkos kilus visiškam karui Ukrainoje.

Tai lėmė vėlesnes Rusijos problemas dėl jų naudojimo.

Ekspertai paaiškino, kad variklius pakeisti rusų gamybos PD-8 varikliais buvo pernelyg brangu (prilygsta viso orlaivio kainai).

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder