Lėktuvai

Per dvi dienas skrydžio metu sugedo penki Rusijos oro linijų lėktuvai

(2)

Rusijos oro linijų bendrovių lėktuvai, dėl sankcijų, įvestų dėl invazijos į Ukrainą, likę be techninės priežiūros, toliau genda ore. Šeštadienį iš Sankt Peterburgo į Maskvą skridęs "Aeroflot" lėktuvas "Airbus A321" paprašė avarinio nusileidimo Šeremetjevo oro uoste.

Sprendimas tūpti avariniu būdu buvo priimtas dėl kairiojo variklio gedimo, agentūrai "RIA Novosti" pranešė avarinės tarnybos. 

13.11 val. lėktuvas nusileido "įprastu režimu".

Nė vienas iš 162 keleivių nenukentėjo.

Specialiosios tarnybos tiria lėktuvą, praneša Maskvos tarpregioninė transporto prokuratūra. Tarnyba žada imtis "išsamių reagavimo priemonių", jei bus aptikta pažeidimų.

Taip pat gruodžio 2 d. "Yamal Airlines" lėktuvas "Superjet 100", skridęs iš Nojabrsko į Ufą, dėl techninės priežasties nusileido Tiumenės oro uoste "Roščino", praneša Uralo transporto prokuratūra.

Lėktuve buvo 71 žmogus, neskaitant įgulos. Niekas nebuvo sužeistas. Vėliau keleiviai buvo išsiųsti į Ufą rezerviniu oro linijų lėktuvu.

Gruodžio 1 d. iš karto iš rikiuotės išėjo trys orlaiviai.

Iš Kaliningrado į Maskvą skridęs "Aeroflot" lėktuvas "Airbus A321" buvo priverstas leistis Sankt Peterburgo Pulkovo oro uoste dėl pilotų kabinos oro kondicionavimo sistemos indikacijų.

Keleiviai buvo persodinti į "Boeing 777" ir toliau skraidinami į sostinę.

Tos pačios dienos rytą Nepaprastųjų situacijų ministerija pranešė, kad kitas "Aeroflot" lėktuvas "Boeing 737" su 408 keleiviais, skridęs iš Maskvos, avariniu būdu nusileido Južno Sachalinske.

Sprendimas priimtas dėl slėgio sumažėjimo požymių viename iš šešių važiuoklės atramos ratų, pranešė oro bendrovė.

Novosibirske, išskridus iš Tolmačevo oro uosto, "IrAero" lėktuvui su 78 keleiviais sugedo autopilotas ir užsparniai.

Pasak "Shot", lėktuvas "Superjet 100", turėjęs skristi į Talakaną, prieš saugiai nusileisdamas padarė daugiau kaip devynis ratus laukimo zonoje.

Niekas nebuvo sužeistas.

Bendrovės "IrAero" spaudos tarnyba teigė, kad lėktuve įvyko klaida viename iš valdymo sistemos kanalų. Incidentą tirs "Rosaviatsia". 

Šeštadienį oro bendrovė "S7 Airlines" paskelbė, kad mažina skrydžių programą keliomis kryptimis.

Vežėjas tai paaiškino "sezoniniu orlaivių perskirstymu ir tvarkaraščio optimizavimu".

Sausio 15 d. bus atšaukti skrydžiai iš Maskvos į Nižnij Novgorodą ir Čeliabinską.

Be to, bus sumažintas savaitinių skrydžių iš sostinės į Volgogradą, Penzą, Sankt Peterburgą, Novosibirską ir keletą kitų miestų skaičius.

Taip pat nuo 2024 m. gegužės mėn. oro bendrovė atsisakys kai kurių tiesioginių skrydžių iš Novosibirsko į Kaliningradą. 

Keleiviams, įsigijusiems bilietus į optimizuotus skrydžius, "S7" pasiūlė priverstinai grąžinti visą sumą, perrašyti skrydį laisvomis datomis arba iš naujo išrašyti bilietus į aviakompanijos skrydžius su persėdimu viename iš bazinių oro uostų.

Anksčiau laikraštis "Kommersant" rašė, kad dėl sunkumų, susijusių su "Airbus A320/321 neo" technine priežiūra, vežėjas gali 10-15 % sumažinti rudens-žiemos tvarkaraštį.

Visų pirma bendrovė turi problemų dėl P&W variklių, su kuriais nedirba techninės organizacijos Rusijoje ir Irane, remonto. S7 neskraido ir atlieka techninę priežiūrą apie 20 % savo lėktuvų parko, įskaitant 13 iš 39 "neo".

Rusijos civilinė aviacija vis dažniau susiduria su techninėmis problemomis nuo tada, kai dėl sankcijų jai buvo nutrauktas lėktuvų techninis aptarnavimas ir originalių atsarginių dalių tiekimas.

Kad orlaiviai būtų techniškai tvarkingi, "Rosaviacija" oro linijų bendrovėms išdavė orlaivių kūrėjų pažymėjimus.

Tai leido vežėjams patiems remontuoti laivus, po to jie pradėjo kai kuriuos orlaivius išardyti į sudedamąsias dalis, kad galėtų prižiūrėti kitą orlaivių parko dalį.

Nuo 2022 m. pavasario oro linijų bendrovės reikalavo, kad darbuotojai neįrašytų įrangos defektų į skrydžių žurnalus (TLB), todėl orlaiviai dažnai skraidydavo sugedę, rašoma "Projekte".

Taip pat pranešta, kad "Aeroflot" pilotai pradėjo atjunginėti sugedusius stabdžius, nes jų negalima pakeisti.

Pasak buvusio "Nordwind" piloto, daugelis vežėjų pradėjo skraidyti pasikliaudami rusiškais "kaip nors".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder