Vartotojų grupė „Which?“ nustatė, kad X, anksčiau žinomo kaip „Twitter“, veikiantys sukčiai reaguoja į žinutes, išsiųstas iš oficialių paskyrų. Nustatyta, kad aviakompanijomis apsimetę sukčiai paprašė pakankamai informacijos, kad galėtų pasisavinti tapatybę.
„Which?“ teigė, kad vienas iš jos tyrėjų, paskelbęs žinutę oficialioje „Wizz Air“ paskyroje, norėdamas paklausti, ar skrydis atidėtas, „beveik iš karto“ gavo atsakymus iš dviejų netikrų paskyrų.
Grupė tęsė: „Abu vartojo beveik identišką kalbą, atsiprašydami už nepatogumus, pareikšdami, kad „jau perdavė šį klausimą atitinkamam skyriui“, ir paprašė „pasiekiamo „WhatsApp“ numerio, kad galėtų susisiekti su nukentėjusiuoju“ DM (tiesiogine žinute).
Radome fiktyvių X paskyrų pavyzdžių, apsimetinėjančių visomis pagrindinėmis JK veikiančiomis oro linijomis, įskaitant „British Airways“, „easyJet“, „Jet2“, „Ryanair“, „Tui“, „Virgin Atlantic“ ir „Wizz Air“.
Mes taip pat išsiaiškinome, kad suklastotos paskyros dažnai reaguoja greičiau nei tikrosios oro linijos, tačiau jos taip pat pertraukia esamus jūsų ir oro linijų pokalbius, kuriuos gali būti sunkiau pastebėti“.
„Which?“ pranešė, kad pranešimai apie suklastotas paskyras X nepasiekė tikslo, o dauguma pažymėtų įrašų ir paskyrų liko prieinami.
Keleiviams patarta patikrinti, ar paskyra yra tikra, oficialioje svetainėje įsitikinant, ar yra nuoroda, kada buvo prisijungta prie X ir kiek sekėjų turi.
Rocio Concha, „Which?“ politikos ir gynimo direktorius sakė: „Nesąžiningi sukčiai begėdiškai bando apgauti oro linijų klientus, ieškančius skubios klientų aptarnavimo konsultacijos per X dėl stresinių situacijų, tokių kaip atidėti skrydžiai ir prarastas bagažas.
JK siaučia sukčiavimo epidemija ir štai kodėl „Which?“ nori, kad kita vyriausybė paskirtų specialų sukčiavimo ministrą ir kovą su sukčiavimu paverstų nacionaliniu prioritetu“.
Rašyti komentarą